2015. december 9., szerda

Szöktetés a pokolból

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 09, 2015
Tartalom:
"Amikor Max és barátai vonakodva ugyan, de részt vesznek a jubileumi vetítésén a hírhedt 80-as évekbeli horrorfilmnek, melyben Max elhunyt édesanyja szerepelt, valamilyen titokzatos módon mindannyian a filmben találják magukat. Hamar rájönnek, hogy a dolog valós, és tényleg meg kell küzdeniük a vászonról ismert machetével hadonászó gyilkossal. A holttestek száma csak nő és nő, s már csak az a kérdés: kik lesznek az utolsó lányok, akik életben maradnak, és megmenekülhetnek a filmből."



Véleményem:
Először is: Nem igazán értem, hogy a magyar cím miért "Szöktetés a pokolból"  lett. Bár már meg se kéne lepődnöm rajta, hiszen ilyesmivel nap, mint nap találkozunk a filmeknél.
És igen, megint egy horror-vígjátékot hoztam.  De, ha egyszer annyira szeretem őket. :D
Azt vettem észre, hogy megoszlik az emberek véleménye a filmről. Plusz még túl sok véleményt nem is láttam róla, szóval viszonylag ismeretlenebb.
Nekem például tetszett.
Alapból tetszett az ötlet, hogy bekerültek a horror filmbe és ebből tök jó poénok voltak. XD
Mint a szelfi a gyilkossal, meg a lassított felvétel és még sorolhatnám.
Szóval én tudtam némelyik részen mosolyogni, nevetni. Ez a film se veszi magát halálosan komolyan, ami egy horror-vígjátéknál nem is baj.
Hatalmas gyilkolászásokat, vért, meg félelmetes jeleneteket nem vártam és szerintem ide nem is kellett ilyesmi.
Mondjuk a közepén volt egy kicsit unalmasabb rész, de az se volt vészes.
Meg aztán sikerült egy egészen megható jelenetet is összehozniuk. Legalábbis nekem nagyon tetszett az a rész, amikor Nancy és Max beszélgetnek.
A vége az meg megint csak jó volt. Bár azért bele tudnék kötni, mivel maradtak kérdéseim… De így is szép volt a lezárás.
A színészi játékkal is elégedett vagyok. Taissa Farmigat meg alapból szeretem az AHS óta. ^^
Egy délutáni időtöltésnek tökéletes volt.


Ami nagyon tetszett: 
Az alap ötlet, hogy bekerültek a filmbe.

Ami nem tetszett: 
Volt egy kicsit unalmasabb része.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review