2015. december 16., szerda

Csak egy kis tájékoztatás

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 16, 2015
Kötelességemnek érzem, hogy kicsit rinyáljak... 
Manapság nem igazán volt új bejegyzés. 
Ennek az oka az, hogy a drága jó tancinéniknek most jutott eszükbe, hogy nem adtak még elég jegyet. ^^'
Ilyenkor persze az van, hogy ezerrel íratja az idióta dolgozatokat, egy nap többet is. (Gondolom ez egyeseknek ismerősen hangzik.)
Csütörtökön egész nap mindenki kiselőadást ad elő.
Péntek pedig az utolsó tanítási nap... DE! Még pénteken is dolgozatot fogunk írni! XD Miért? Mert, miért ne? 
Természetesen szünetre tanulnivalót is kaptunk. 16 tételt meg kell tanulni, mert felelésekkel kezdjük a januárt. Az üzleti tervnek pedig ki kell dolgozni két fejezetét. 
De kérdem én, hogy így mikor fogok pihenni és olvasni? 
Mondjuk értem én, így legalább valami lesz a buksimban vizsgára. De nekem ez a hirtelen sok doga és felelés kicsit már fájdalmas. 

Hisztis vagyok és fáradt! 
Másnak is nagyon elege van a suliból? xD
Ui: Persze még mindig lehetne sokkal rosszabb. :D Másnak még ennél is többet kell tanulnia. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review