2015. december 10., csütörtök

Diabolik Lovers More, Blood

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, december 10, 2015
Tartalom:
"Bár az nem egyértelmű, hogy Komori Yui végülis vámpírrá változott-e vagy sem, a Sakamaki Klánhoz fűződő kapcsolata miatt az élete továbbra is ugyanabban a mederben folyik. A Mukami vámpírklán négy tagjának felbukkanása azonban gyorsan felborítja a Sakamaki testvérek és Yui életét."





Véleményem:
Ahhoz képest, hogy én az első évadot szeretettem, hát ez elég nagy csalódás volt. Pedig én tényleg bírtam még az első évadot.
Oké, megvoltak a maga hibái, de azért jó volt. Elvoltam vele. Szeretem a vámpírokat. Szeretem a kegyetlen vámpírokat!
De az, hogy jóformán eljátsszák ugyanazt a második évadban is... Csak más szereplőkkel. xD Na, az kicsit kiakasztó. Egy évadon keresztül még elviseltem, hogy a részek nem igazán álltak másból, mint abból, hogy a csajt harapdálják. Azért is tudtam mindezt elnézni, mert akkor számomra még egyedinek is hatott. Nem láttam egy animét se előtte, ami hasonló témájú lett volna. (Oké, persze vannak vámpíros animék, de nem ilyen enyhe erotikus töltésűek, ahol tökre rá van kattanva az össze pasi-vámpír a csaj vérére. xD)
De ez a második évadban már fárasztó volt.
A részek többsége kb. nem szól másról, mint: megharapják a csajt, mutogatják az almafát, megharapják a csajt és kicsit mutogatják a múltat.
Végül is megkapjuk az első évadot, csak más szereplőkkel...
Elvették az én Ayatomat! XD Mármint oké, szerepelt... De jóval kevesebbet. Ez pedig nagyon nem tetszett nekem!
Plusz még van valami furaság, amit az elején
nem értünk. Én legalábbis nem értettem. Ezt elhúzzák egészen a végéig...
A vámpírfiúk valami Éva véréről is beszélnek és arról, hogy megtalálják Ádámot vagy, hogy ők lesznek Ádám - valami ilyesmi. Ezt annyira nem értettem... Na mindegy.
Az új vámpírok pedig, nekem nem voltak szimpik. Vagyis egyedül a szöszi (Kou), aki úgy ahogy szimpi
volt. De még ő is fura volt. Kicsit idegbeteg tudott lenni.
De például a magát vagdosó Azusatól a hideg rázott, főleg ha beszélt... Egy óra mire kimond egy mondatot. Szóval tőle jobb semmit sem kérdezni.
Plusz ebben az évadban a csaj tényleg egy agyhalott volt. Lehet, hogy az első évadban csak nekem nem tűnt fel...? Már akkor is ennyire szörnyű volt és ott még én voltam elfogult fan?
De itt nagyon idegesített, hogy úgy rángatták és használták, mintha nem is élne, mintha tényleg csak valami baba lenne. Ő pedig szó nélkül hagyta.
Meg annyira érdekes, hogy ezt a csajt csakúgy ide-oda lehet rabolgatni... -.-"
Így hát kérdem én: Mi a fene volt ez?
Ha a Dark Fate-ból is csinálnak animét, akkor lehet, hogy azt már meg se nézem...  Meg amúgy is az a szemkötős alak már most nem tetszik nekem! XD

Ami nagyon tetszett: 
Ayato

Ami nem tetszett: 
Az új szereplők
Yui
stb.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review