2015. december 9., szerda

Juuza Engi: Engetsu Sangokuden

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 09, 2015
Tartalom:
OVA
Történetünk hősei (Számomra nem derült ki, hogy mik ők: kitsune? Vagy csak szimpla cicafülű emberek?) nem rég telepedtek le egy kis tanyán.
Éppen, amikor már berendezkedtek a közeli falut megtámadja egy ismert ellenségük, aki azért érkezett, hogy elfoglalja a falut és találkozzon Kan'u-val...



Véleményem:
Egy OVA-t hoztam. Mivel mostanság nem sok időm és kedvem van hosszabb animéket megnézni. Tudni kell róla, hogy:
Nagyon rövid kis szösszenet, ugyanis csak egy rész és az-az egy rész is csak 25 perc. Amolyan kedvcsináló a mangához és a visuel novelhez, szerintem.
A manga egyébként nem túl hosszú 4 kötet. Én még nem olvastam. Szóval legalább tudok nyilatkozni, hogy manga nélkül mennyire érthető. xD
Azt kell mondanom, hogy nem volt minden világos. Főleg, amikor visszaemlékezések voltak. De azért nagyjából lehet érteni a dolgokat.
Amúgy nekem a karakterek kinézete nem igazán tetszett. Az arcuk valahogy nem volt az igazi... (De belenéztem a mangába és ott már szebben ki van dolgozva a pofikájuk.)
Plusz a személyiségüket se nagyon lehetett ilyen rövid időn belül megismerni. Szóval szerintem nem árt azt a mangát elolvasni :D

Ami nagyon tetszett:
Túl rövid volt ahhoz, hogy bármi is megfogjon benne.

Ami nem tetszett: 
Ryuubi kissé idegesítő volt a nyávogós hangjával. xD




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review