2014. szeptember 29., hétfő

Virgin Blood - Hiiro no Bansan

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, szeptember 29, 2014
Tartalom:
Mimiko kiskorában elvezette a szüleit és egy fiatal, jóképű férfi vette magához. A lány nagyon szereti új "apukáját", de kiderül, hogy nem az akinek mutatja magát. A férfi ugyanis vámpír, a lányra pedig csak a vére miatt van szüksége.



Véleményem:
Én nem olvastam a tartalmat mielőtt neki kezdtem és jött a hatalmas ledöbbenés, hogy az-az apja????? Utána persze megmagyarázták, hogy csak örökbe lett fogadva stb. stb., de pont, hogy nem apa-lánya hangulatot árasztottak - bár ezer százalék, hogy éppen ez volt a cél. Megmondom őszintén engem ez amúgy zavart, hogy a csajszin folyton: Dad, dad, még az utolsó fejezetben is Dad-nek hívja a pasit és közben meg az egész manga olyan szexuális töltetet kap. Plusz természetesen van csók is... Szóval a rajzolónak apakomplexusa lehet, vagy nem tudom. XD
Na már most, ha ettől az orbitális baromságtól eltudunk tekinteni... Akkor egész aranyos sztorit kapunk. Nem túl hosszú történet(5 fejezet) és nagy bonyodalmak sincsenek benne, de szép a rajzolása és az alapötlet -, hogy a lányt kajának szánta- tetszett.
Összességében: Kicsit(nagyon) fura ugyan, de egyszer el lehetett olvasni. Bár az tuti, hogy a borítóképre nézve nem ilyen sztorira számítottam! XD

Ami nagyon tetszett:
Rajzolása

Ami nem tetszett:
A csaj apának hívja a srácot!!! XD Ez mi már???? XD




Erre a reakcióm a következő volt:






.... Miért??? Miért kellett bele ez a Dad szöveg???? XD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review