2014. szeptember 15., hétfő

Michael King megszállottsága (The Possession of Michael King)

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, szeptember 15, 2014
Tartalom:
"Michael King (Shane Johnson) nem hisz istenben, ahogy az ördög létezésében sem. Felesége hirtelen halálát követően a dokumentumfilm rendező mégis úgy dönt, hogy következő filmjét a természetfeletti erők utáni kutatásnak szenteli. Annak reményében, hogy így bizonyítani tudja, a paranormális jelenségek, a spiritualitás és a vallás nem más, mint mítosz, egy merész kísérletbe kezd. Különböző okkult szakemberek segítségét kéri, hogy azok a legsötétebb varázslataikat és rituálékat bevetve, próbáljanak rajta valamilyen megmagyarázhatatlan dolgot elérni. Teóriája egészen addig bizonyítottnak látszik, még egy mérhetetlen erővel megáldott gonosz a hatalmába nem keríti a férfit."


Véleményem:
Én, még a film megnézése előtt: Áh! Tuti nem lesz semmi extra.... Megint elunom az elejét a végébe meg belesűrítenek mindent.
Én, a film nézése közben: A rohadt életbe!!!!
Én a film után: Hát... ezt nem este kellett volna megnézni... Most, hogy aludjak? XD
Szóval valaki olyan filmet szeretne látni, amin meglehet ijedni? Akkor ezt mindenképpen nézze meg!!!
Nekem nagyon tetszett. Maga a sztori is nagyon ötletes és végre jó ürügyet találtak ki arra, hogy a pasinál mindig kamera legyen. Sokszor volt olyan rész, ahol azt hittem, hogy na majd most megijedek, mert ez tök kiszámítható, és volt, hogy tényleg történt valami. De legtöbbször inkább olyankor, amikor nem gondoltam volna vagy teljesen másképpen, mint számítottam volna rá.
A legjobban viszont az tetszett, hogy sok kézikamerás filmmel ellentétben ennek az eleje se volt unalmas. (Legalább is szerintem)
Nekem az is plusz előny, hogy eléggé szeretem a démonos témát. Azért nem állítom, hogy teljesen tökéletes -semmi sem az. Van benne pár nevetséges rész, amin röhögtem is. De hé! Nekem az már haladás, hogy képes volt párszor rám ijeszteni!!! XD Néztem pár oldalt, ahol nagyon lepontozták... O.o ??? Oké! XD Szerintük nem jó. Szerintem meg igen. XD

Ami nagyon tetszett:
Az alap ötlet.

Ami nem tetszett: 
Néhol túlzásokba estek és az már nevetséges volt.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review