2014. szeptember 28., vasárnap

Zankyou no Terror

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 28, 2014
Tartalom:
Tokió városában egy titokzatos terrorista duó jelenik meg, a Sphinx. A két fiú minden támadása előtt egy rejtvénnyel áll elő, amely a bomba helyének megoldását rejti. A rendőrség próbálja megfejteni, hogy kik lapulhatnak az álarcok mögött és közben nem is sejtik, hogy Ninenak és Twelvenek sokkal nagyobb tervei vannak. Ráadásul a történet sokkal régebben kezdődött, mint hinnék.
A sztoriba csöppen egy Lisa nevű lány is, aki kicsit megkavarja szereplőink terveit. Vajon mi fog történni?




Véleményem:
Én bírom az ilyen témát, szóval nem volt kérdéses, hogy ezt az animét meg kell néznem.
A legjobb az, hogy bár tele van robbantgatással és az alapja a terrorizmus, nem gyilkolásznak összevissza embereket. Sőt mélyebb tartalma van. Úgyhogy a gyengébb idegzetű emberek is megnézhetik. (Igaz a vége......Lentebb jobban kitérek rá XD)
A szereplők nem azok a kifejezetten megkedvelem típusok. Különösebben nem lehet őket megismerni. Persze azért van személyiségük és múltjuk is, de nincsenek teljesen kidolgozva. Teszik a dolgukat, de az érzelmek nem igazán jönnek át. Talán ott van rendes érzelem, amikor Twelve, Lisaval foglalkozik. (De azért még ott is lehetett volna több.) Ennek ellenére én egészen bírtam a szereplőket, mert különösebben nem vártam tőlük sokat. Leginkább a sztori érdekelt és szerintem az nagyon is jó volt. Tudni akartam az indokokat és, hogy mi lesz a két fiú nagy terve stb. Engem végig lekötött. A grafikát imádtam, nagyon tetszettek a robbanások!!!!!
A vége: Hát ez így elég kiakasztó. Itt visítottam rajta a képernyő előtt, hogy: NEEEE MÁÁÁR! Bár az anime komor, terroristás hangulatához illett. Túl cukormázas lett volna egyéb befejezés.
Spoiler!!!!!!!!!! Bár tetszett ez a befejezés, azért mégiscsak örültem volna egy happy end-nek. Spoiler vége.!!!!!!!!
Összességében: Tetszett és élvezhető volt. Ide nekem még ehhez hasonlókat!!! XD

Ami nagyon tetszett: 
Érdekes
9. rész :D

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review