2014. szeptember 28., vasárnap

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 28, 2014
Tartalom:
Chiyo Sakura szerelmes iskolatársa Nozaki-kunba, de amikor bevallja az érzéseit a fiú azt hiszi, hogy egy rajongó és autogramot ad neki. A lány újra próbálkozik a vallomással, aminek a vége az lesz, hogy Nozaki lakásán köt ki, ahol kiderül, hogy a fiú egy híres Shoujo manga művész. Mivel Sakura nem adja fel úgy dönt, hogy mostantól segíteni fog neki a manga rajzolásban, így talán közelebb kerülhetnek egymáshoz... A történet előrehaladtával megismerkedhetünk Nozaki más segítőivel is, és láthatjuk hogyan alakul a manga és hőseink élete.



Véleményem:
Még nem néztem végig, de már most kimerem
jelenteni, hogy: imádom, imádom, imádom!!!!
Jól figyeljetek, mert itt senki sem az akinek látszik :D




Van egy menő és távolságtartó, komoly főszereplő pasink - Nozaki-,akibe a főhősnő beleszeretett. Várjunk! Mangákat rajzol? Méghozzá szerelmes mangát?
Van egy cuki, aranyos főhősnőnk -Sakura -, de a szerelmén kívül más pasira rá se néz.
Megpillantjátok a laza, flörtölős Mikoshibát? De lehet, hogy mégse annyira laza? O.o
Megláttok az animében egy bishi, helyes fiú karaktert? Óh... vagy mégse? Hiszen nem is fiú. XD
Nahát, egy aranyos lány karakter... *-* De várjunk csak? Verekszik, bunkó és ez mellett csodásan énekel? Mi a fene? XD
Szóval a karterek nagyon ki lettek találva, én az összes szereplőt szeretem. Nálam ez elég ritka.
Ebben az animében nem lesz az embernek az-az érzése, ha nem a főszereplőket mutatják, hogy: áh, de ez engem nem érdekel.
Az egész epizodikus és konkrét történetszál nincs(vagyis hát annyi, hogy Sakura szereti Nozakit és próbálja ezt a tudtára adni), de mégis annyira jó. :D
Nincs egy rész se, amin nem lehet nevetni, itt hamar megtanulja az ember, hogy hiába tűnik úgy, hogy most valami komoly dolog fog történni... abból a komolyságból semmi se lesz. XD Csak ajánlani tudom. Nekem nagy kedvencem lett. :)
Ui: A grafika is nagyon szép.


Ami nagyon tetszik:
Az egész!!!

Ami nem tetszik:
....













2 megjegyzés:

Unknown írta...

hát én kivoltam hogy nincs csók a végén ráadásul még azt se lehetett megtudni,hogy nozaki tényleg szerelmes-e sakurába

1995 írta...

A csókot én is mindig várom. De hozzászoktam már, hogy sok animéből kihagyják és max a mangában csattan el.
Szerintem Nozaki még nem szerelmes a lányba. :D
De én imádtam, mert nagyon vicces volt.

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review