2014. szeptember 15., hétfő

Mr. Peabody és Sherman kalandjai

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, szeptember 15, 2014
Tartalom:
"Mr. Peabody a világ legokosabb embere lehetne - ha nem volna kutya. Így viszont ő a világ egyetlen olyan négylábúja, aki egyesíti magában Einstein eszét, Sherlock Holmes logikáját, Oscar Wilde szellemességét és James Bond bátorságát. A különleges eb egyszerű gazdája és kiváló barátja, Sherman, átlagos srác: de a kalandjai, hála a kutyájának, különlegesek.
Mr. Peabody időutazó csodagépet épít, ám a Voltkompot Sherman engedély nélkül használja, és ettől összezavarodik a történelem, összekuszálódik az idő, és kutya nehéz feladat, hogy minden a helyére kerüljön. A kiváló páros szerencsére szereti a kutyanehéz feladatokat - főleg, ha közben nagyokat lehet nevetni."


Véleményem:
Engem ez a mese cseppet sem érdekelt, de tesóm szerette volna megnézni. :)
Nekem tetszett. Aranyos volt és jópofa. Bár igaz, hogy először fura szemmel néztem a kutya örökbe fogad egy gyereket megoldásra. (De láttam már furábbat is, úgyhogy hamar túltettem magamat rajta XD)
Van néhány vicces jelenet. (Persze itt most nem a hatalmasan hahotázós jelenetekre gondolok. Bár talán akad egy-két olyan is. Én inkább csak nagyokat mosolyogtam és hangosan megjegyeztem, hogy: "Ez jó volt.") Tanulságos is, illetve pár hasznos információval is szolgál. A grafika is nagyon szép volt.
Igazából további hozzáfűzni valóm nincs. Egy mesét élvezni kell. :D
Ui: Tesómnak is tetszett. 

Ami nagyon tetszett: 
Amikor Trójába kerülnek :D

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review