2014. szeptember 28., vasárnap

Tokyo Ghoul

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 28, 2014
Tartalom:
Tokió városát kísérteties szörnyek tartják rettegésben. Ezek a szörnyek a ghoulok, akik emberi alakban mászkálnak, de táplálékuk az emberhús.
Főhősünk Kaneki egy nap belekeveredik ebbe a titokzatos világba. Megismerkedik a bájos Rize-sanal aki más, mint aminek mutatja magát és egy szörnyű baleset után félig ghoulá operálják.
A fiú világa a feje-tetejére áll és próbál a két világ között helytállni. Meg kell birkóznia a gohulságal és azzal, hogy félig ember maradt. Ráadásul titokban kell tartania a személyazonosságát és ha mindez nem lenne elég egy szervezet a 11-es körzet megtisztítására készül.



Véleményem:
(Már pár napja megírtam a véleményemet, de sajna nem találtam tartalmat és gondoltam várok... hátha valaki ír egyet -, mert én nem szeretek tartalmat írni, mivel nem tudok!!! XD-, de mondtam magamban, hogy akkor egye-fene...)
Az anime, amit nagyon vártam. Az anime, amiben a szereplőknek túlteng a nyál, könny és takony csorgásuk. Az anime, amiben rengeteg a vér. Az anime, amihez még cenzúra mellett is jó idegzet kell.
Szóval röviden szólva, ha nem bírjátok a vért és a durvulást semmiképpen ne nézzétek meg.
A történet eleje érdekes volt. Az anime jól indított, de utána kicsit ellaposodott. Először megismerjük Kanekit, aki megmondom őszintén nekem nem volt szimpi. XD Túl kedves volt, túl önfeláldozó, túl sokat sírt stb. Aztán ahogy haladt a sztori ő is kezdett változni, a végére meg ultra menő lett. (Remélem ilyen marad!!! XD)
Szóval ott tartottam, hogy megismerjük Kanekit aztán persze mindenki mást is. A legtöbb szereplőn nincs túl nagy hangsúly, nem ismerjük meg őket teljesen. Vannak sablonos karaktereink is és olyanok, akik totál feleslegesek... O.o Azért van két szereplő, akit érdekesnek találtam és örülnék, ha a második évad jobban kitérne rájuk.
Ez a vérmennyiség eléggé túlzás XD

A grafika szép, nekem semmi panaszom rá. A harcok látványosak, de azért néha túlzásának éreztem, hogy a szereplők nem nyiffantak ki. Oké, értem én, hogy gyorsan regenerálódik de azért néha fura volt.
Ha valaki már látta az animét és ledöbbent, hogy mi ez a befejezés azt megnyugtatom, hogy ÁLLÍTÓLAG januárban jön a második évad. :)
Ez az anime nem a legtökéletesebb, de rossznak se mondanám.


Ami nagyon tetszett: 
Grafika

Ami nem tetszett: 
Közepe








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review