2014. június 10., kedd

Zambézia

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, június 10, 2014
Tartalom:
"Egy fenséges vízesés peremén, Afrika szívében terül el Zambézia csodálatos madárvárosa, amit a bölcs és harcedzett Őszkarom vezet. Vijju, a fiatal sólyom hősünk apja, Sudár akarata ellenére elhagyja a távoli otthonukat, hogy csatlakozzon a tekintélyes Hurrikán védelmi repülőosztaghoz, akiket Csőrnagy képez ki Zambézia egének védelmére. Vijju édesapja utánaered, de az áskálódó leguán, Budzo foglyul ejti, miközben a menedék megtámadására készül. Vijju-nak és a lelki társának, Pihének össze kell szedniük minden repülési tudásukat és egy nagy adag diplomáciát, hogy megmentsék a városukat Budzo szörnyű összeesküvésétől."




Véleményem: 
Már régóta szerettem volna megnézni, de eddig még nem tudtam rá időt szakítani. Viszont most végre ez is sikerült. 
Sajnos nem voltam oda ezért a meséért. Ezt a stílust már biztos kinőttem. XD
Viszont nem volt rossz. Kicsiknek biztosan tetszetős, főleg a látványvilág miatta, ami még nekem is nagyon bejött. Eszméletlen jól megcsinálták a madarak lakhelyét. A figurák is nagyon bájosak és szinte kiszeretné venni az ember a képernyőből, hogy megölelgethesse őket. Plusz rajtam kívül más is észrevette, hogy a szemükben még tükröződés is volt? Ez ám a részletesség :D
A mesének tanulságai is van és mondandója, úgyhogy igazából nincs vele semmi gond. :)
Ui: Amúgy azt fel nem tudom fogni, hogy az alapból menő neveket minek kellett lecserélni. Zoeyből, Pihe lett. Kaiból meg Vijju...stb. O.o


Ami nagyon tetszett:
Látvány

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review