2014. június 15., vasárnap

Demóna

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 15, 2014


Tartalom:
"A gyönyörű és tisztaszívű fiatal lány, Demóna (Angelina Jolie) idilli körülmények közt nevelkedik egy békés erdei királyságban, egy nap azonban egy hadsereg szállja meg a környéket, megtörve a vidéken uralkodó harmóniát. Demóna azonban kiáll a népért, és a királyság legelhivatottabb védelmezője lesz. Nem sokkal később viszont könyörtelen árulás áldozatává válik, amelynek hatására addig tiszta szíve kővé változik. A lány és a megszálló király örököse közt ádáz küzdelem veszi kezdetét, Demóna pedig bosszúból megátkozza ellenfele újszülött kislányát, Csipkerózsikát. Ahogy a gyermek kezd felcseperedni, Demóna kénytelen rádöbbenni, Csipkerózsika kezében van a királyság békéjének és egyben talán saját boldogságának kulcsa is."



Véleményem: 
Wow! Érdekes volt ez az új változat, ahol a negatív szereplőnek Lipót számított. Óh, emberek! Lipót kitett magáért! XD Kicsit sem bírtam. Egyáltalán nem hibáztattam Demónát azért, mert dühös és gonosz lett ezek után, amit a hapsi művelt vele... De egye-fene, még Lipótot is megtudtam érteni(az elején) és eléggé sajnáltam, amikor Demóna elátkozza a babát.
A látványvilág gyönyörű volt, imádtam. *-* Néhol még viccesnek is találtam a történetet. A három tündért, akik Aurorára vigyáztak... nagyon lebutították. Ez mondjuk annyira nem jött be, de legalább jókat mosolyogtam a hülyeségeiken.  
A film tanulsága is tetszik, amiben újra előjön ez "a nincs se jó, se rossz oldal". Nekünk kell döntenünk, hogy melyiket válasszuk. A dolgokat nem változtathatjuk csak úgy meg. STB.
A befejezéssel kapcsolatban... nekem enyhe Jégvarázs érzetem volt... Ez most már mindig így lesz? XD Hanyagoljuk szegény hercegeket? Ne már! XD Én szeretem a hercegeket is. Szegénykéknek hagyjunk már valamit! XD
Összességében: Nem volt rossz. Szórakoztatott, képes volt lekötni a figyelmemet. Számomra nem többször nézős, de legalább egyszer érdemes megnézni. (Ha másért nem is, de a látványért *-*)
Most pedig térjünk rá arra, hogy egyesek szerint a film nyíltan sátánista. O.o 
Már miért is? XD Oké, hogy a gonosz szereplőt kell sajnálni. De igazából Ő nem is volt gonosz, hanem csak pillanatnyilag dühös és sebzett. Szóval igaz, hogy vannak "motívumok", de ezeket a legtöbben szerintem csak beleképzelik. Nem kell ezt túlkomplikálni. Akkor ennyi erővel szinte minden sátánista... -.-" A legtöbb ember azt se tudja, hogy mi az, hogy Sátánista.(Ugyanis nem az, hogy kecskéket vagy gyerekeket áldoznak. Persze gondolom vannak ilyen elmebetegek is... de ők szimplán nem normálisak XD)
Naaa mindegy :D 
EZ EGY MÁSIK TÉMA!!! XD




Ami nagyon tetszett:
Látvány

Ami nem tetszett: 
Semmit se tudnék kiemelni.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review