2014. június 23., hétfő

Anna és a francia csók

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 23, 2014
Tartalom:
"Anna nagy várakozással tekint végzős évének kezdete elé atlantai középiskolájában, ahol van egy remek munkája, egy hűséges legjobb barátnője, és egy alakulófélben levő, ígéretesnek tűnő kapcsolata. Így aztán eléggé elkeseredik amiatt, hogy Párizsba kell költöznie egy bentlakásos iskolába – egészen addig, amíg ott nem találkozik Étienne St. Clairrel, aki okos, sármos, gyönyörű, szóval tökéletes… lenne, ha nem volna foglalt. De a Fények Városában a vágyak valahogy mindig utat törnek maguknak. Vajon a szerelmes majdnem-ek éve a hőn óhajtott francia csókkal ér véget? Stephanie Perkins a romantikus feszültséget mindvégig sistergőn, a vonzalmat pedig magas hőfokon tartja debütáló regényében, amely garantáltan megbizserget minket a fejünk búbjától a lábujjainkig és megolvasztja a szívünket."


Én és a könyv: 
Jó ideje szemeztem vele, de féltem belekezdeni. Viszont most kölcsön kaptam egy barátnőmtől ^^


Véleményem:
Mindig parázok az átlag-emberes könyvektől. Nem tudom miért, de az van bennem, hogy az olyan könyvek tuti nem fognak tetszeni és, hogy semmi extráról nem tudnak szólni. XD Kezdek rájönni, hogy hatalmas tévedésben éltem. XD 
Nagyon tetszett ez a könyv. Annyira tetszett, hogy a szóbeli érettségire való tanulás helyett inkább ezt olvasgattam. (Zárójelben megjegyzem: Sikerült az érettségim XD Bár sose kezdjünk bele regénybe, ha tanulni kéne… XD) 
Aranyos volt, kedves, szerethető, kicsit még megható is. 
A szereplőket is nagyon jónak tartottam. Vétettek hibákat, de ezeket általában be is ismerték és kijavították őket. Az érzelmek számomra valósak voltak. Szerettem, hogy Anna küszköd, mert senkit se akar megbántani, de egyben a saját érzéseit sem rejtegetheti örökké… anélkül, hogy össze ne roppanna tőlük. Étiennet is megtudtam érteni, hogy félt a változástól és nehezen szánta el magát. Plusz mind a két főhős vicces, én legalábbis nagyon jókat mosolyogtam rajtuk. :) 
Eddig egyáltalán nem érdekelt Francia ország, se Párizs, de ez után a könyv után felírtam az „Ide el kell jutnom” listámra.



Ami nagyon tetszett:
A buli, amikor Anna kicsit többet iszik :D Miért? XD Mert az olyan drámai rész! :D

Ami nem tetszett:
...


Idézet:

"Jó, legalább az új iskolám diákjai angolul beszélnek. Olyan sznob amerikaiak számára alapították annak idején, akik nem vágytak saját gyerekük társaságára. Úgy értem, tényleg nem. Ki küldi a gyerekét bentlakásos iskolába? Tiszta Roxfort. Csak itt nincsenek helyes varázslófiúk, mágikus cukorkák és repülésórák."

"– Mmmf grmfa mrfa – mondja mosolyogva. Ami, feltételezem, valami olyasmit jelent, hogy „mert az amerikai ételek pocsékok”. 
– Mmmf mrga grmfa mmrg – felelem. Ami meg azt jelenti, hogy „igen, de a burgerek azért elég jók”."


"– Én csak nem bírom felfogni, miért áll valaki egy híd peremén, miközben mellette több mint elegendő mennyiségű sétaterület van. 
– Ó, szóval a sétaterületről van szó, ugye? 
– Hagyd abba, vagy kikérdezlek Raszputyinról. Esetleg a francia igeragozásról."



"Lehetséges volna, hogy az otthon egy személy, nem pedig egy hely?"



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review