2014. június 29., vasárnap

Blog szülinap

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 29, 2014
A nagy érettségire való hajtás következtében megfeledkeztem a kicsi blogocskám szülinapjáról. Egy éves a blog. :D Mármint.. Június 6. volt a pontos szülinapi dátum, de ahogy már említettem... Érettségi... XD
Ám most boldog szülinapot kívánok neki!!! ^^ 
Akik néha napján idetévednek, azoknak köszönöm. :) Akik még kommentel is megajándékoznak, azoknak pedig plusz köszönet. A rendszeres olvasóimnak pedig hatalmas ölelés!!! :D
Végül köszönet magamnak, hogy kitartok már egy éve. XD 
Ez nálam haladás... Régebben volt három másik blogom és mindegyiket meguntam kb. 2-3 hónap után. XD
Remélem jövőre azt írhatom, hogy boldog második szülinapot! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos én is Boldog Szülinapot kívánok a blognak! nagyon tetszik és mindennap feljövök! Hála neked rengeteg király Animét nézhetek meg! Nagyon köszönöm! Abba ne hagyd a blogot! és ha lesz egy Anime sorozatnak második évada azt feltétlenül rakd ki!

Peace Girl

1995 írta...

Szia!
Nagyon szépen köszi :) I
gyekszem :D Mostanság kicsit belassultam de most végre nyár van, szóval vissza állok a megszokott rendhez és jönnek a frissek :DDDD

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review