2014. június 9., hétfő

Vonzódás

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 09, 2014
Tartalom:
"Sascha Duncan mentál. Mint fajának minden képviselője, ő is különleges mentális képességekkel rendelkezik és minden érzelmet, érzést száműzött az életéből. Sascha azonban más, mint népe többi tagja, és ezt a hibáját rejtegetnie kell.
Lucas Hunter alakváltó. Egyszerre ember és leopárd; az ösztönei, érzelmei és a falkája iránti szeretet vezérli.
A két faj eddig békében élt egymás mellett, most azonban háború fenyeget: egy mentál sorozatgyilkos szedi áldozatait az alakváltó nők közül. Lucas meg akarja találni a tettest, és ehhez Saschán keresztül szeretné megismerni az ellenség féltve őrzött titkait. Van azonban valami ebben a látszólag jéghideg lányban, ami lenyűgözi a férfiban lakó vadállatot. Csakhogy ez a vonzódás mindkettőjük vesztét jelentheti.
Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!
Nalini Singh írónő a paranormális romantikus regények ünnepelt és elismert szerzője. Írásaiban mindig lenyűgöző világokat, különleges hősöket, izgalmas kalandokat és csodálatos szerelmeket teremt."
Én és a könyv: 
Molyon csináltam egy kihívást és sokan hozták rá ezt a könyvet, úgyhogy kíváncsi lettem.

Véleményem:
Aztaaaa és megint csak aztaaa! :D 
Nem gondoltam volna, hogy ez a könyv ennyire fog tetszeni. Valami eszméletlen jó volt. A világfelépítés a különbözős fajok, ahogy a karakterek kiteljesednek…Hűha! A részletességek és a mentálháló *-* Megint kitaláltam már a könyv felénél, hogy ki a gyilkos XD Bár szerintem tök egyértelmű volt. 
Saschat nagyon bírtam. Tettszett a személyiségének a kibontakozása, hogy szép lassan nyílik meg és eleinte még önmagával is küzd. 
Lucast is kedveltem, mert jó volt olvasni, hogy képes olvasni a lányban még akkor is amikor az próbálja elrejteni az érzéseit. Kicsit talán idegesítő volt a sok: „Te az enyém vagy!” De egyben aranyos is ez a birtoklási vágy és Saschat nem kellett félteni. XD Megrugdalta a pasit, ha kellett. 
A végére pedig megint csak azt mondhatom, hogy zseniálisan lett megoldva. :) Szóval mást már nem is tudok mondani XD Én imádtam ^^ 

Ami nagyon tetszett:
A kialakított világ

Ami nem tetszett:
Volt pár fura rész, de ez csak minimális.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review