2017. január 7., szombat

Kétszer száll alá az angyal

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, január 07, 2017
Spoilert tartalmazhat az előző kötetekre nézve!!!
Tartalom:
"Simon kalandjai az Árnyvadász Akadémián

Hamarosan elérkezik a felemelkedés napja, és a megtett hosszú út végén Simon árnyvadász lesz. A szertartás azonban nem zajlik le gond nélkül…"




Én és a könyv: 
Haladtam sorban.

Véleményem: 
Sajnos ez az utolsó kötetet.
Egy részről szomorú vagyok, mert ez a kötet totál kiakasztott... Hangosan felkiáltottam egy bizonyos résznél és szomorú voltam. Nem is tudtam elhinni, hogy az író páros ezt komolyan megtette. (Bár... Cassie könyvben sosem lehet tudni. xD)
Másrészről viszont örülök is, mert szuper volt ez a kis novella sorozat. Nagyon megszerettem a megújult Árnyvadász Akadémiát és simán olvasnék még más diákjairól is.
Imádtam a mellékszereplőket is, akik Simon barátai, társai lettek. Kedvencem George lett. (Igaz egy-egy véleményemben a kötetekről, nem különösebben említettem meg. Pedig nagyon imádtam a srácot. Egy igazi kis színfolt volt.) Akkor a végére még Jon-t is megkedveltem. Igaz, ehhez Marisol is kellett.
Plusz ott volt a Sizzy jelenet, ami szuper volt!
Kár, hogy ez a rész nem volt hosszabb. De legalább Simon végre mindent lerendezett magában és az elméjében is. Ráadásul jól tudja, hogy mit szeretne.
Viszont,  végre jöhet a Lady Midnight is. *-*


Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében szerettem. (Nem csak ezt a kötete, hanem az egész novella sorozatot)

Ami nem tetszett: 
... Spoileres lenne.



Idézet: 
"Sed lex, dura lex.
A törvény szigorú, de a törvény az törvény.
A lex gáz. gondolta Simon."

"-Beszélgethetünk Az utolsó légfrissítőről is,ha szeretnéd.
-Az utolsó léghajlítóra gondolsz."

"– Gondolj bele, Simon! Lehet, hogy egész életünkben nem lesz több közös döglött patkányunk."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review