2017. január 2., hétfő

Assassin's Creed

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, január 02, 2017
Tartalom:
"Egy forradalmian új technológia segítségével Callum Lynch újraéli egyik őse, a 15. századi Spanyolországban született Aguilar kalandjait. A férfi így érti meg, hogy egy titokzatos, ősi szövetség, az Assasinok rendjének leszármazottja. Hihetetlen tudással és ügyességgel rendelkezik – de csak azért, hogy szembeszállhasson a nagy erejű és gonosz szándékú Templomosokkal."



Véleményem:
Moziban jártam!
És mit néztem meg?
Hát persze, hogy az Assasin's-t.
Tudni kell, hogy X-Box-on tesóm és én is játszottunk már a játékkal. Viszont különösebben nem ismerjük a háttértörténetet.
Pedig én a könyv első részét is olvastam. xD
Szóval sokak szerint nem jó ez a film. Mivel nem használták ki kellően a lehetőségeket stb.
Hát kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszett!!!
Tesómmal és anyuval mentem el, és nekik is nagyon bejött a film.

Eszméletlen király volt a sok harcjelenet. Látványosak, jól kidolgozottak voltak. Én teljesen bele éltem magamat és közben összevissza mocorogtam a székemben(lábammal doboltam, a kezemet ökölbe szorítottam stb.) és magamban éljeneztem. És imádtam, hogy nem cseszték el valami nyomi szerelmi szállal.
A főszereplő szimpi volt és tetszett, hogy karakter fokozatosan kezdett megváltozni. Viszont a doki csajjal nem igazán tudtam mit kezdeni. Főleg a végén. :D A mellékszereplők pedig nem igen voltak kidolgozva, így különösebben nem is beszélnék róluk.
Imádtam a film zenéit is, nagyon illett hozzá.
Remélem lesz folytatása, mert ez még nagyon csak az eleje a sztorinak.

Ami nagyon tetszett: 
Kedvenc jelenetem, amikor leugranak a magas épületről a mélybe.

Ami nem tetszett: 
... (Nem mondom, hogy hibátlan de én most semmit sem tudnék kiemelni)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review