2014. május 30., péntek

Sakasama no Patema

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, május 30, 2014
Tartalom:
Egy földalatti világban, ahol mindenütt alagutak illetve sötét és szűk helyek vannak, emberek élnek. Patema is a föld alatt él és imádja felfedezni a különböző részeit. A kedvenc helye a "veszély zóna" és a tiltás ellenére mindig visszatér oda. Egy napon aztán váratlan esemény következik be. A rémmesékből ismert denevérember megjelenik a veszély zónában, Patema pedig leesik a lyukba. Ám a lyuk egy másik világba röpíti és mindez teljesen megváltoztatja nem csak az Ő életét, de mindenki másét is.



Véleményem:
Nos... Elhúztam egy ideig ennek a véleménynek a megírását, mert nem tudtam, hogy mit írjak. XD Különösebben most sem tudom, de azért megpróbálok valami értelmeset összehozni.
Az ötlet egyedi és ilyet még tuti senki nem látott azelőtt. Persze tudományos furcsaságok akadnak benne, de hát úgyse ez a lényeg. A mondandója szép és tanulságos, így ad a történetnek egy mélyebb hatást.Nincsen jó és rossz, inkább csak az, hogy mi hogyan látjuk a dolgokat.
Patema nagyon ragaszkodik Agehez, hiszen Ő az egyetlen aki megvédi és nem engedi, hogy elnyelje az ég. A két fiatal életét pedig megnehezíti az is, hogy akad egy gonosz karakterünk, aki elakarja pusztítani az összes fordítottat. A fordítottságról szólva... Én néha már beleszédültem. XD
Szóval az, hogy Age és Patema találkoznak nagy előrelépés, mert ezzel megalkothatnak egy új világot, ahol a két emberi társadalom akár együtt is élhet. Persze ezt a gonosz karakterünk nem nagyon szeretné. XD
Age nagyon jól lett megalkotva szerintem. Ellentmond a sokaságnak és vállalja, hogy mások a nézetei. Segít Patemának és nem engedi, hogy bántsák őt. Pedig a társadalma éppen az ellenkezőjére utasítja. Tudja, hogy az élet nem csak abból áll, amit a felnőttek le akartak tuszkolni a torkán.
Patema pedig bátor és kalandra kész. Agel együtt sok mindenre képesek.
A grafika egyszerűen gyönyörű. A hátterek és a karakterek mind szépek és részletesen kidolgozottak. Szerintem erre senkinek se lehet panasza. A zenék is jól passzolnak.
Összességében: Megérte megnézni, elgondolkodtatott és szórakoztatott, de nem lett kedvencem.

Ami nagyon tetszett:
Az egyediség
Grafika

Ami nem tetszett:
...




9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Nagyon tetszik a blogod!Állati jó! De érdekelne hogy ezt a Sakasama no Patema hol tudtad megnézni az egészet?!Mert én sehol sem találom!

1995 írta...

Szia! Először is nagyon kösz és örülök, hogy tetszik :)
Az Anime Sekai Team oldaláról tudod letölteni a feliratot és az animét is, csak előtte regisztrálnod kell :)

Névtelen írta...

Oké!Nagyon köszi! ;)

Névtelen írta...

csak annyi kérdésem lenne még hogy ott hogy kel letölteni?már regisztráltam...de a többit nem tudom.....

1995 írta...

Csak rá kell menni a Film letöltése és Felirat letöltésére. Ez nem bonyolult :D A felirat létöltésénél az oldalon belül megnyit neked egy mappát, amit csak regisztrált tagok láthatnak és ott van lejjebb egy kis zöld nyilas ikon. Arra rámész és már lenn is van a felirat. (WinRAR-ban, azt majd ki kell csomagolni) A Film letöltésénél meg www.nyaa.se oldalra visz és ott rá mész a Downloadra. (ehhez kell qTorrent)

Nagam▼ írta...

vagy nézzétek meg az indavideon szerintem rajta van de nem biztos én még nem néztem

Unknown írta...

Szia én most néztem meg a filmet bár meg kell mondanom hogy egy kicsit csalódottság fogott el a film után. Igazából nagyon jó film volt csak én nem erre számítottam mármint én eleve ilyen animét kerestem ami ilyen poszt apokaliptikus műfaj ami ebben is látható. Az eleje nagyon tetszett a filmnek nagyon hozta ezt az élményt amit kerestem de aztán sajnos egyre jobban kezdtem elveszíteni. Még egyszer mondanám hogy nem a filmmel van bajom csak én másra számítottam :) Igazából ezzel kapcsolatban írnék hogy nem-e tudsz ilyen animéket amik ilyen világban játszódnak mint itt a föld alatt ilyen teljesen elhagyatott rozsdától hemzsegő épületek és gázálarcok nekem nagy gyengéim :) ha netán tudnál mondani ehhez hasonlót nagyon boldog lennék. :)

1995 írta...

Szia!
Hűűű. Hát nem egyszerű a kérésed:D
Pont olyat, amilyenre te gondolsz nem ismerek... De talán ezek közül valamelyik tetszene;
Fullmetal Alchemist(Igazi klasszikus, ha még nem láttad, akkor nagyon-nagyon ajánlom *-*)
King of Thorn
Deadman Wonderland
Koutetsujou no Kabaneri
Oban Star-Racers
Fuse: Teppou Musume no Torimonochou
Talán érdemes lenne még a steampunk műfajban körül nézned :) Lehet, hogy abban találsz olyasmiket, ami tetszene

Névtelen írta...

Szia hát kicsit megkésve bevallom :D de csak most olvastam el amit írtál köszi szépen hogy válaszoltál ezek közül párat ismerek Pl a Fullmetal-t illetve az Oban Star-Racers-t most néztem kicsit jobban utána a dolgoknak és a Trigun-t ajánlották illetve a Dersert Punk-ot a Desert Punk még hozná is ezt a Mad Max féle hangulatot amit keresnék és meg is néztem belőle pár részt de bevallom elég egy kicsit komolytalan úgyhogy nem is néztem tovább. De egyébként köszönöm szépen, hogy válaszoltál ha netán máskor is segítségre szorulok anime terén, akkor majd írok :)

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review