2014. május 25., vasárnap

Az ördög ivadéka (Devil's Due)

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, május 25, 2014
Tartalom:
"Miután az ifjú házaspárnak nászútjuk során titokzatos módon kiesik egy éjszaka, váratlan ténnyel kell szembenézniük: egy nem tervezett, korai terhességgel. A férj kamerájával próbál minden pillanatot megörökíteni az utókor számára, ám hamarosan rá kell ébrednie, hogy neje egy különös átalakuláson megy keresztül, ráadásul kezdi elveszíteni régi önmagát. Ahogy telnek múlnak a hónapok, egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy nem csak a teste, hanem az elméje is átalakul valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag."




Véleményem:
Mindenképp ajánlom a Paranormal Activity rajongóknak, vagy akik szeretik az ehhez hasonló filmeket.
Kellemeset csalódtam ebben a filmben, mert valami sokkal gagyibbra és kidolgozatlanabbra számítottam. Az ilyen filmekhez hasonlóan ennek sincs sok esemény az elején, de azért itt-ott csepegtet némi izgalmat. A színészek tetszettek és azt is jó megoldásnak találtam, hogy bevontak a filmbe más kamerákat (pl: bolti kamera stb.), mert így nem ragadtunk le csak a házi-kamera által felvett jeleneteknél. Szerintem az ebbe a kategóriába tartozó filmekhez viszonyítva jóra sikerült és néhol nagyon ütős volt. Viszont igaz, hogy egészen a végig szinte semmi sem történik - ahogy azt már említettem. Ez miatt sokan elunhatják. (Én mondjuk csak azért nem untam el, mert aranyosnak találtam a leendő apuka lelkesedését XD) Hatalmas ijesztgetésekre nem kell számítani. Legalábbis én nem ijedeztem rajta. :)
Az biztos, hogy nem többször megnézős film. Valakinek tetszik, valakinek nem.

Ami nagyon tetszett:
Az erdő jelenet

Ami nem tetszett:
Kicsit unalmas az eleje




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review