2014. május 12., hétfő

Trónok harca 2. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 12, 2014
Tartalom:
"George R.R. Martin nagy sikerű, A tűz és jég dala című regényciklusának kötetei sorozat formájában, amelyben több nagy hatalmú család vív halálos harcot a Westeros Hét Királyságának irányításáért, a Vastrónért."


Véleményem: Hűűű! Sokkal, de sokkal jobban tetszett, mint az első évad. Egy percig se untam. A befejezőrész megint eszméletlen jóra sikerült. Úgyhogy kíváncsi vagyok a 3. évadra. Bár belegondolva... egyenlőre túl sok nem történhet benne, hiszen még ott van a 4. évad is és nem lőhetnek le mindent a harmadikban. XD Plusz én úgy hallottam, hogy egy-egy évad egy könyvet dolgoz fel. A könyvek pedig eddig az 5. kötetnél tartanak és azt olvastam, hogy az író 7 könyvet tervez. Szóval kíváncsi vagyok, hogy a 3.-ban mi lesz. Ebben az évadban szerencsére egy kedvencem se halt meg, úgyhogy remélem a harmadikban se fog. Mondjuk az a baj, hogy én már szinte mindenkit nagyon megszerettem, szóval nem örülnék senki halálának. A harc nagyon jó volt és izgultam, hogy mi lesz a végkimenetele. De gondoltam, hogy ez lesz. Leginkább Arya és Havas Jon történetszálára vagyok kíváncsi. Na meg persze arra is, hogy mi lesz a király fattyával? O.o Meg persze az egyik nagy kedvencem sorsa is érdekel: Khaleesi. :) Na, majd meglátom :D

Ami nagyon tetszett:
Utolsó rész

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review