2014. február 9., vasárnap

Existence

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, február 09, 2014
Tartalom:
"Pagan Moore nem átlagos lány, szellemeket lát. Hogy megkímélje magát, úgy tesz mintha nem látná őket, így a szellemek békén hagyják. Azonban egy nap, amikor kiszáll a kocsijából egy szexi srácot pillant meg az iskola udvarán. 
A probléma csak az, hogy a srác halott. Pagan megpróbálja figyelmen kívül hagyni őt, ami nem könnyű, ha a másik nem hajlandó elmenni és olyat tesz, amit a többi szellem nem. 

Beszél.

Pagan magának is nehezen vallja be, hogy beleszeretett egy halott fiúba. Aki nem más, mint a Halál, és arra készül, hogy megszegjen minden szabályt."




Én és a könyv: 
Tetszett a tartalom és a borító is nagyon szép.

Véleményem:
Tipikus nyálas, maszlag. Az alap sablonokat tartalmazza: Nem lehetünk együtt, pedig úgy akarlak. Halálosan beléd szerettem: ELSŐ LÁTÁSRA! -.-". Szerelmi háromszög. Bármit kérhetsz, csak a válaszokat ne akard stb. Ami még nem is rossz, ha a történet leköt, érdekes és jól van megírva, vagy humoros. (Hiszen pl: a Segítség YouTube-sztár lettem  is sablonos, de tetszett)
Ráadásul mi a fene az, hogy a tartalom lelövi a poént -, ami egyébként tök egyértelmű - de a könyvben nagy csattanóként állítják be és körülbelül a 290. oldalon derül ki. Ja meg a végső nagy csattanó... Én vagyok az egyetlen, aki azt is már rég kikövetkeztette? XD Amúgy is, Pagan egy hű, de okos és értékes embernek van beállítva, de szerintem alig gondolkodott. Azon kívül, hogy nyafogott az érzelmei miatt, és ugyan agyalt néha a dolgokon, de annyira egyértelmű részletekre nem jött rá, hogy csak na! Oké! Ne jöjjön rá! De akkor ne legyen már ilyen hű, de okosnak beállítva. A kórházi kislány okosabb volt nála. (De legalább ezt ő is beismerte) Meg legalább valami minimális szintű félelmet tanúsíthatott volna... mégiscsak a Halálba szeretett bele. De nem! Ő olyan bátor és önfeláldozó és különleges, meg még sorolhatnánk! Akkor ott van a mi szívdöglesztő pasink: Dank. Ő a Halál és egy rocksztár.... O.o Igen, az már nem elég menő, ha valaki csak szimplán, a Halál. Muszáj, hogy rockszár is legyen! Talán a legértelmesebb szereplőnk Gee volt. Mármint nekem bejött a kissé őrült és pszichopata karaktere. Mondjuk Leifal se volt bajom... azon kívül, hogy ilyen nyálas srácot se minden utcában talál az ember. XD Ami engem még bosszantott, az a sok dalszöveg volt. Mondjuk tudom, hogy ezeket sokan szeretik, de én nem. Két oldalnyi dalszöveg! És nem csak egyszer....... Bár az tetszett, hogy a könyvbeli dal megtalálható a YouTuben. (be is linkeltem)
Szóval, nekem nem tetszett ez a könyv és különösebben a folytatása se érdekel... bármilyen megdöbbentően is végződött. (már akinek megdöbbenés volt)

Ami tetszett: 
Amikor Leif meghívja Pagant a bálra.

Ami nem tetszett:
Úgy összességében nem jött be a könyv, úgyhogy inkább nem sorolom. XD




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review