2014. február 21., péntek

Köpök a sírodra

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, február 21, 2014
Tartalom:
"Jennifer könyvet ír, és az efféle alkotómunkához nem a legjobb környezet egy nyüzsgő nagyváros, így egy időre egy nyugodt erdei kisházba költözik. A helybélieknek rögtön feltűnik a csinos lány, és egyik éjjel néhány férfi megtámadja. Ez Jennifer életének legszörnyűbb éjszakája: brutálisan megverik, megkínozzák és megalázzák, legvégül pedig sorsára hagyják - meghalni. A kegyetlen támadók arra az egyre nem számítanak, hogy Jennifer túléli a rémálmot, sőt mit több: könyörtelen bosszút áll a borzalmakért."


Véleményem:
Sok horror filmekkel foglalkozó blogon olvastam róla és bár ez a fajta film nem az én stílusom, gondoltam ideje lenne megnézni. 
Akinek gyengék az idegei, avagy nem bírják a brutalitást azok bele se kezdjenek ebbe a filmbe. Ugyanis ez kőkemény erőszak. Hamar rátérnek a lényegre és utána se sok idő kell, hogy megkezdődjön a bosszú. Ráadásul más nincs is benne. Nem szól semmi egyébről. Maga film érzelmileg felkavaró volt. Én megvetem az olyan embereket, akik bántani mernek egy védtelen személyt. Látni, hogy mit csinálnak és belegondolni, hogy valaki ezt igazából is elszenvedheti... Szörnyű volt. De az az egy vigasztalt, hogy tudtam mi lesz a sorsuk. Persze utána az idiótáknak is rá kellett jönniük, hogy rossz csajjal kezdtek és cseppet sem sajnáltam őket, amikor mindegyiket elintézte. Az már más dolog, hogy elég undi volt, ahogy azt végrehajtotta...XD Viszont tényleg nem sajnáltam őket. Megérdemelték.
Szóval meglehetősen beteges egy film. Egyszer meglehetett nézni, de azért többször nem vetemednék rá. XD

Ami tetszett:
Jó... hát ilyet nem tudnék különösebben kiemelni. XD

Ami nem tetszett:
Jó lett volna látni, hogy hogyan menekült meg a csaj stb.








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review