2014. február 10., hétfő

Vérmesék

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, február 10, 2014
Tartalom:
"Manzoniéknak, a hírhedt maffiózó családnak mindene megvolt egészen addig míg Fred (Robert De Niro), a családfő az FBI-nak tett vallomásával három keleti-parti maffiafőnököt is rács mögé juttatott, veszélybe sodorva ezzel kicsiny famíliája hétköznapjait. 20 millió dolláros vérdíjjal a fején a tanúvédelmi program sem tűnik életbiztosításnak, de a maffia első számú ellenségének nem sok választása marad. Stansfield ügynököt (Tommy Lee Jones) bízzák meg, hogy Franciaországba telepítse Franket, feleségét Maggiet (Michelle Pfeiffer), és két vadóc kamasz gyerekét (Dianna Agron, John D'Leo)."


Véleményem:
Nekem tetszett. Bár nem egy hatalmas, többször megnézős film. Érdekes volt egy maffiózó családot látni, ahogy ők élik a dolgokat és ahogy intézik az ügyeiket. XD Én csak röhögni tudtam azon, hogy a nő felrobbantotta a boltot. stb. (Jó, persze tudom, hogy a valóságban ez nem lenne vicces, de ez csak egy film :D) Épp ezért a poénok egyeseknek, talán kissé morbidok lehetnek. Azért megesett, hogy untam és már azon gondolkodtam, hogy mit kell ezt ennyit húzni? De a végén beindulnak az események és elég izgalmas befejezést kap a sztori. Nekem külön tetszett, hogy bár a család nagyon benne van az erőszakos dolgokban, mégis összetartóak és egymásért mindent megtesznek. ^^ 
Élvezetes kikapcsolódás volt. :)
Ui: Amúgy a The Family -ből... hogy a fenébe lett Vérmesék? XD


Ami nagyon tetszett:
Amikor Fred a könyvét írja. 

Ami nem tetszett:
Max az, hogy néha uncsi volt. 






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review