2014. február 7., péntek

Nagi no Asukara 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, február 07, 2014
Tartalom:
Történetünk főhősei, négy jó barát: Hikari, Manaka, Kaname és Chisaki. Ők négyen egy tengeri városból származnak. Mivel az iskolájuk bezár, a felszínen kell folytatniuk a tanulmányaikat. Csakhogy a felszíniek és a tengeri-lakososok nem jönnek ki egymással. Az egész még inkább bonyolódik, amikor úgy tűnik, hogy Manaka beleszeretett egy felszínibe, ráadásul Hikari nővérének titkos viszonya van, és a szerelmek kuszaságának itt még nincs vége. De aztán úgy tűnik, hogy minden kezd a darabjaira hullani, amikor a tengeri-lakosok bejelentenek valami elképzelhetetlent és főhőseinek rá kell jönniük, hogy ezek után már semmi sem maradhat olyan, amilyen volt.



Véleményem:
Nagyon tetszett az első évad. Imádtam, hogy képes volt hatni az érzéseimre és hogy mennyi bonyodalmat kellett egyszerre megoldaniuk. Néha az ember sírni tudna rajta, utána pedig nevet. Az alternatív világ is nagyon tetszett, mert szerintem egyedi volt és érdekes. A tengeri város nagyon tetszett, bár néha észre se lehetett venni, hogy a víz alatt vannak. A grafika gyönyörű - én legalábbis imádom. A karaktereket jól megalkották és az ember azt se tudja, hogy kinek szurkoljon, mert azt akarja, hogy mindenkinek boldog legyen a befejezése. A vége az pedig egyszerre volt szomorú, drámai és csodás. Ennél jobb évadzárót nem is tudtam volna elképzelni neki. De azért remélem, hogy a második évadban minden a helyére kerül. :D

Ami nagyon tetszett:
A befejezés

Ami nem tetszett:
Amikor Manaka ellöki Hikarit.... :(

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Biztos hogy lesz 2. évad? Én most fejeztem be az animét és remélem, hogy lesz folytatása.

1995 írta...

Második évad az, amikor már felébrednek abból az álomból. Az már volt, csak én nem írtam még róla. Ott volt egy kis szünet is. Ezért hívom azt a második évadnak :) Egyébként más folytatásról nem tudok

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review