2014. január 21., kedd

Végső áldozat

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, január 21, 2014
Spoilert tartalmaz az előző kötetekre nézve
Tartalom:
"Ezúttal maga Rose Hathaway kerül őrizet alá, és nem is akármiért. A vád: a morák királynőjének, Tatjanának meggyilkolása. Az örökmozgó dampyrt azonban apja, az extravagáns öltözködéséről és titokzatos kapcsolatairól ismert és hírhedt Abe Mazur megszökteti a fogdából. Rose így Dmitrijjel nekivág a nagyvilágnak, hogy elrejtőzzön rosszakarói, valamint a királyi udvar testőrei elől. Rose persze nem tűrheti tétlenül, hogy valaki a nyakába varrta a gyilkosságot, és nyomozni kezd az igazi tettes után. Ehhez azonban meg kell találnia a királynő neki írt levelében említett utolsó Dragomir-leszármazottat. Eközben barátnője, Lissa, az Udvar politikai intrikái közepette a királyi trón várományosai között találja magát… 
Kiben bízhatnak, miközben halálos ellenségeik nyújtanak segítséget, és barátaik árulják el őket? Ki fogja meghozni a végső áldozatot a családért, a szerelemért és a túlélésért?"




Véleményem:
Szomorúúúú! Nagyon szomorú vagyok, hogy vége van. :( De egyszer mindennek vége kell, hogy legyen. XD
Először is: Teljesen a szívembe zártam ezt a sorozatot. Minden szereplőjét megimádtam, a történetért oda vagyok és nagyon jókat nevettem közben. Biztos vagyok benne, hogy még sokszor előfogom venni és újra meg újra elolvasom. :)
Na de az utolsó kötet: Ugye az Örök köteléket ott hagytuk abba, hogy Roset börtönbe csukták, mivel őt gyanúsítják a királynő megölésével. Persze a hűséges szerettei ezt nem hagyhatják annyiban. Indul a mentő akció! Rosenak pedig annyi lenne a dolga, hogy várjon. De ugye mindenki tudja, hogy ő nem ilyen. :P Így hát elkezdődnek az események: szerelem, dráma, összetört szív, halál, izgalom, fordulatok stb. Kaptunk egy kerek, befejezett történetet. De mindamellett meghagyta azt is, hogy gondolkodjunk. Pl: Mi lett Lissaval? Hogy érezte magát Christian? Mi lesz Adriannal? Na és Sidney? STB. Szóval, igen :D Van egy kerek-egész befejezés, de közben az ember agytekervényei járnak és forognak, hogy de mi lesz ezután a szereplőkkel? Éppen ezért én szívesen megnéztem volna valami jövőbe tekintést, ami 10-20 évvel később játszódik. 
Tetszettek az érzelmes részek, de közben azért nem ment át a dolog túl romantikusba. (Pedig ebben a kötetben fenn állt ez a lehetőség) Amit viszont a legjobban szerettem benne: Annyira imádtam agyalni azon, hogy ki a gyilkos és vajon ki lehet Lissa testvére. *-* És ebből egyet ki is találtam. XD A gyilkossággal meg szinte mindenkit meggyanúsítottam: Adrian anyját, Adrian apját, Ambroset, Tását, még Viktort is. XD
Szereplők: Imádtam az összes szereplőt. Kedvenceim a szokásosak: Rose, Dimitrij. De nagyon szerettem Christiant és (Bia, ne utálja! XD) Adriant is. Meg a "gonosz" karaktereket se tudtam utálni. XD Az írónő még ebbe a kötetbe is csempészett újabb szereplőket, akiket megint csak nem lehet nem szeretni. :D

Ami nagyon tetszett:
Sikátor jelenet.

Ami nem tetszett:
hmm.. az, hogy vége lett.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review