2014. január 22., szerda

A könyvtolvaj

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, január 22, 2014
Tartalom:
"Liesel különös fantáziájú, bátor lány - és szüksége is van kivételes képességeire. A II. világháború idején német nevelőszülőkhöz kerül (Geoffrey Rush, Emily Watson). Tőlük tanul meg olvasni, az ő segítségükkel nyílik ki számára egy egészen új világ. Éppen akkor, amikor a valódi világ egyre félelmetesebbé és veszélyesebbé válik számára. 
A család egy zsidó kamasz fiút is rejteget: a kislány és Max együtt fedezik fel, milyen ereje van a szavaknak, és milyen fontos segítséget nyújthatnak a kitalált történetek. Segíthetnek olyankor is, amikor már semmi más nem segít."



Véleményem:
A könyvtolvaj című film Markus Zusak azonos című regénye alapján készült.
Szeretem a világháborús filmeket. Mármint azokat, amik arról szólnak, hogy az emberek hogyan élték meg a dolgokat és ez a film erről szól. Sőt, ha úgy tetszik a gyerekek szeme által láthatjuk az eseményeket. Látjuk, hogy Liesel és Rudy miként élte meg a dolgokat. Bár a főszereplő határozottan Liesel.Egy könyvfannak külön öröm a filmben szereplő könyvszeretet és a szavak ereje. :) Szerintem elég sok dologra kitértek az események. Sok mindent láthattunk és "átélhettünk". Kicsit a vége előtt untam ugyan...de nekem tetszett a film.
A halál, mint narrátor nekem nagyon tetszett. Szerintem többet is beszélhetett volna. XD
Ami kicsit fura volt: Összekeverték az angol és a német nyelvet. Valamikor pár mondatot németül beszéltek, de amúgy maga a film angolul folyt...Ez különösebben nem zavart, de azért fura volt. Meg ami még egy kicsit zavart az-az, hogy ugyan az évek teltek-múltak a főszereplőnk nem változott. XD 

Ami nagyon tetszett:
Max és Liesel viccelődése.

Ami nem tetszett:
Spoiler: hmm... meghalt jó pár olyan szereplő, akit bírtam. Spoiler vége.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review