2014. január 22., szerda

Egy haláli szingli meséi

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, január 22, 2014
Tartalom:
„Ez a nap – akkor még nem tudtam, hogy a halálom napja – rosszul indult, pocsékul folytatódott és rémesen végződött” 
"Betsy Taylor arra ébred, hogy egy hullaházban fekszik és vámpírrá változott. Ez azonban még mindig jobb, mint halottnak lenni. Betsy emberfeletti képességek birtokába jut, és a másik nemre is elképesztő hatással van. Egy dologgal nem tud megbarátkozni: az új, folyékony étrendjével… 
És míg anyja megkönnyebbülten veszi tudomásul, hogy lányával ezután is találkozhat, új, éjszakai barátai azt gondolják róla, hogy Betsy a vámpírok megjövendölt királynője. A szívtipró Sinclair és csapatának szüksége van Betsyre, mert az ő segítségével akarják letaszítani a trónról az elmúlt ötszáz év legellenszenvesebb és leghataloméhesebb vámpírját.
Betsytől azonban mi sem áll távolabb, mint belekeveredni a vámpírok belügyeibe. Sinclair és társai azonban nagyon is jól tudják, hogyan bírhatják Betsyt jobb belátásra. Többek között azzal, hogy korlátlan hozzáférést biztosítanak a Manolo Blahnik cipők legújabb tavaszi kollekciójához. 
MaryJanice Davidson remek, Betsy Taylorról szóló romantikus és humoros történetei azt mutatják meg, mi történne, ha a Szex és New York hősnője, Carrie Bradshaw összeakadna egy vámpírral…"




Én és a könyv:
Már régóta szerettem volna elolvasni, mert azt hallottam, hogy vicces. :D Meg amúgy is újra élem a vámpír imádatomat - hála a Vámpírakadémiának. XD

Véleményem:
Egyrészt tetszett, másrészt viszont hatalmas baromságnak tartom. Adott ugye egy munkanélküli, cipőmániás, titkárnőnk: Elizabeth Taylor (Betsy). Szegény pára nagyon szerencsétlen. Ezen szakadtam is egy jót. Ráadásul a macskája miatt hal meg. XD Aztán, amikor hallottaiból feltámad... hát az megint csak egy szép része a történetnek. XD Pl: az a legnagyobb problémája, hogy a mostoha anyja használt cipőt adott rá... Ezek után jön egy kicsit unalmasabb rész - mármint nekem az volt - és itt kezdte kicsit elveszíteni a humorát is, számomra. Mert nekem már nem vicces volt, hanem bugyuta és idegesítő. De aztán persze még történtek csodák és tudott még vicces is lenni.  Viszont amikor a lezbikus vámpír feltűnik... az kicsit kivitte hajamat. XD Mondjuk már a csókokat osztogató anyánál is néztem nagyot... Ok, mindegy. XD Aztán ott van a fő gonosz... akiről jóformán semmit nem tudunk meg és hatalmas gonoszságáról se tudunk sok mindent, azon kívül, hogy a múltban mit művelt. De a jelenhelyzetben... szánalmasnak nevezném. És a főhős alias legdögösebb pasi... Engem nem nyűgözött le. XD És habár szomorú a múltja, nem tudtam vele együtt érezni se. Igazából őt is alig ismerhettük meg. Hatalmas bonyodalmakra sem számíthat az ember, ha ezt a könyvet választja. Viszont kap humort, szexjeleneteket, érdekes szereplőket és  egy kis harcot. Szóval nem volt rossz, de max egyszer olvasó kategória - legalábbis nekem. 

Ami nagyon tetszett:
Hát, az első 3-4 fejezete.

Ami nem tetszett: 
A főhős nálam néha már túl gázul viselkedett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review