2014. január 28., kedd

Futótűz

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, január 28, 2014
Tartalom:
"Bár Katniss Everdeen és Peeta Mellark megnyerték az Éhezők Viadalának 74. évi versenyét, szenvedéseik még korántsem értek véget. Győzelmük ugyanis nem jelenti azt, hogy biztonságban visszatérhetnek szeretett otthonukba, részt kell venniük a Győzelmi Körúton, végig kell látogatniuk az összes körzetet Panemben. Közeledik azonban a 75. Éhezők Viadala, Snow elnök pedig új szabályt hoz az esemény tiszteletére: idén az eddigi győztesek közül választanak harcosokat, hogy összemérjék erejüket egy mindent eldöntő és az Éhezők Viadalához méltó küzdelem során. Az új aréna pedig temérdek kellemetlen meglepetést tartogat a kiválasztottaknak."





Véleményem:
Mit is mondjak? Mit is mondjak? XD (vagy is... írjak) Szóval, nekem könyvben a második rész már nem tetszett annyira, mint az első. Túl sok volt Katniss gondolataiból. Viszont a film az sokkal jobban tetszett, mint az első. :D Mondjuk igaz, hogyha Katniss gondolatait kiveszem a második könyvből, akkor az tényleg izgalmasabb az elsőnél. főleg a vége.......... Jó mondjuk a befejezésnél már a könyvnél is ki voltam akadva. XD De szerencsére tudom, hogy mi a vége úgyhogy nem kell paráznom. :3 Szóval: igen imádtam a második részt. Az elsővel ellentétben itt egy részt se untam. Pörögtek az események :D A szereplők még mindig szuperek. Főleg: Peeta. (Kedvencem *-*) A vége az kicsit... hát gyorsan és egyszerűen fejeződött be. Én több jelenetet is megnéztem volna a viadalos részből. Azt kicsit most elhanyagolták.
Nagyon kíváncsi vagyok az utolsó részre. Bár abban a részben... úh... de tudok haragudni a szereplőkre. (T.T) Deee nem baj, filmben más! 


Ami nagyon tetszett:
Amikor meglátogatták a többi körzetet.

Ami nem tetszett:
Jó... hát igazából max azok a dolgok, amik a könyvben se tetszettek. XD Én nem szeretem Galet! XD





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review