2014. január 2., csütörtök

Haunter

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, január 02, 2014
Tartalom:
"Lisa minden napja ugyanúgy történik. Az öccse ébreszti, aztán az anyja megkéri, hogy mossa ki a ruhákat. Meg ebédelnek és vacsoráznak: mindig ugyanazt.
Hiába próbálja meggyőzni szüleit, hogy valami nincs rendben, nem hisznek neki. Elkezdi keresni a ház titkát és fura dologra jön rá..."




Véleményem:
Megint kifogtam egy filmet, ami félelmetesnek nem nevezhető, viszont annál érdekesebb. Úgy kezdtem neki, hogy szemernyi elvárásom sem volt. Gondoltam megint egy nyomi szellem történet... Trailer-t se néztem előtte. Kép és tartalom alapján döntöttem el, hogy megnézem... és most, hogy már láttam  a bemutatóvideót is. Hm, örülök, hogy csak utólag néztem meg. XD Így érdekesebb volt a film. Szerintem a trailer kicsit lelövi a poént... de lehet, hogy csak én látom így.  Na mindegy is! :D 
Szóval, akkor:
Nagyon tetszett, mert nem egy tipikus sablon sztori és kellően borzongató. Érdekesen és szép, lassan építi fel a történetet. Általában a nagy csavarokat hamar kiszúrom, de itt valahogy egyáltalán nem számítottam rá. Úgyhogy meg tudtak vele lepni és nagyon jónak tartottam. A színészek is nagyon tetszettek, szerintem jól alakították a szerepüket. 



Ami nagyon tetszett:
A történet

Ami nem tetszett:
Hmmm... semmi extrát nem tudnék kiemelni. :D



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review