2014. január 28., kedd

Hal (Haru)

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, január 28, 2014


Tartalom:
Történetünk a jövőben játszódik, ahol már fejlettebb a technika. A robotok nem számítanak újdonságnak.
Haru és Kurumi egy szerelmespár. De egy nap egyikőjük meghal egy repülőgép balesetben. Az életben maradt nem bírja feldolgozni a történteket... Ezért szerettei kitalálják, hogy a robot technológia segítségével valahogy visszarázzák a régi kerékvágásba. A Q01 nevű robot felveszi az elhunyt képmását és próbál a másik félnek segíteni. Természetesen ez nem egyszerű hiszen a segítségre szoruló személy nem könnyű eset. De talán Q01-nek sikerül újra megláttatnia a szépet és a jót a világban, teljesíteni a kívánságokat...



Véleményem:
Úgy örülök, hogy végre megtudtam nézni. *-* Úgy gondolom, hogy elég jóra sikerült. De vannak hiányosságai, amit annak tudok be, hogy szerintem túl rövid lett. Mindössze, egy óra. Gondolok itt például arra, hogy: A múltról nem sok minden derül ki. A két barát kapcsolata...
A grafika az gyönyörű. Nekem legalábbis nagyon tetszett. A szereplők szépen vannak megalkotva. A hátterek is jól kidolgozottak. A történet először fura volt és nem is értettem teljesen, hogy ugyan mi a fene folyik itt? XD Meg aztán nagyon aranyosnak tartottam a rubik kocka jelentőségét. :)  Végül minden a helyére került és még a csavar sem maradt el. Megjegyzem: Én a csavarra nem számítottam. XD
Szerintem szép volt ez az anime. Kicsit drámai és tragikus, de közben aranyos és romantikus is.

Ui: Magyar feliratosan megtaláljátok az Animeweb.hu -n.

Ami nagyon tetszett:
A csavar.

Ami nem tetszett:
Én simán ráhúztam volna még egy fél órát és akkor jobban kitudták volna dolgozni a kapcsolati szálakat stb.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem csak 1 dolog hiányzott nagyon, ez miadt számomra lezáratlan. A jövö, milyen könyen lesz ujj kapocsolata, lesz e egyáltalán, vagy bele betekszik és még roszabb lesz? ... sok egyéb. Lehet erre csak nekem van szükségem. De hiányzott a végére.

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review