2016. szeptember 23., péntek

Stranger Things 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, szeptember 23, 2016
Tartalom:
"A nyolcvanas évek természetfeletti filmjei – Steven Spielberg és John Carpenter művei – előtt tiszteleg a Netflix új, Stranger Things című sorozata, amely egy indianai kisvárosban játszódik, ahol egyik napról a másikra eltűnik egy fiatal fiú, és miközben az anyja hajtóvadászatot indít utána, egyre furább és furább dolgokkal szembesül – többek között egy titkos kormánykísérlettel, természetfeletti eseményekkel és egy nagyon-nagyon fura kislánnyal."



Véleményem: 
AZTAAA!
Gyerekek! Ez nagyon tetszett :D
Már amúgy is várólistámon volt, de mindig húztam halasztottam. Azt gondoltam, hogy; Áh, biztos ratyi.
De aztán az egyik barátnőm, -aki tudja, hogy én imádom az ilyen fantasy, természetfeletti, szörnyes témákat-, mondta, hogy nagyon jó és nézzek bele. Gondoltam egye-fene.
A nyolc részt pár nap alatt bedaráltam. :D
Nem is tudom hol kezdjem az áradozásomat.
Talán magával a sztorival. :D
Alapból érdekes minden amiben nyomozás van, de ha ebbe még vegyül egy kis természetfeletti is, akkor meg pláne. A néző figyelmét pedig valami hihetetlenül jól leköti.
Én végig izgultam az egészet.
Pedig maga az alap szituáció se nem új, se nem eredeti, de mégis működött. :D (Mondjuk a tartalomban is olvasható, hogy a készítők alapból a nosztalgiára mentek rá és kicsit a régi 80-as évekbeli filmeket szerették volna idézni. Hát szerintem sikerült!)
Hatalmas nagy pozitívuma még a sztorinak, hogy nem ragad le egy szálon.
Párhuzamosan több szál fut, amik szépen lassan összeérnek. Hiszen a gyerekek is megkezdik a maguk kis nyomozásukat, a rendőr is, az anyuka is és bekapcsolódnak a tini szereplőink is. Aztán persze kiderül, hogy sok minden összefügg.
A szereplők mind szimpatikusak és kedvelhetőek. A gyerek színészek nagyon ügyesek voltak. :D Nekem az egyik fő kedvencem a göndör hajú kis srác lett és a rendőr.
Óh, és a szörny! Tyűűű! Hát szerintem nagyon jól megcsinálták. A legdurvább pedig az, hogy én nem vagyok az az ijedős fajta, de néhány részen konkrétan megugrottam és utána szitkozódtam ezerrel.
Nagyon várom a második évadot, mivel sok kérdésem maradt! Meg úgy alapból is. Nekem ebből nem volt elég 8 rész! XD

Ami nagyon tetszett:
Úgy összességében

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review