2016. szeptember 28., szerda

Mayoiga

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 28, 2016
Tartalom:
"Harminc fiatal férfi és nő vesz részt azon a buszkiránduláson, amelynek a végállomása a városi legendának tartott, és talán nem is létező Nanakimura falu. A hegyek között megbúvó, utópisztikus település távol esik a világ zajától és problémáitól, ahol a busz lelkileg sérült utasai új életet kezdhetnek."


Véleményem:
Az első rész után azt gondoltam, hogy;
Hát ez fura volt. Szerintem ez majd tipikusan az a WTF anime lesz.
Hááát tényleg az volt. xD Eléggé
Egy baj van ezzel az animével, de az szörnyen nagy baja.
Rettentően, de rettentően idegesítőek a szereplők.
Tök ésszerűtlenül gondolkodnak – ordítoznak, nyafognak, hisztiznek összevissza és agresszívek, nem gondolkodnak.
Illetve nagyon sokan vannak. Az elején könnyen belekavarodik a sok névbe és arcba a néző.
A sok szereplő közül kb. kettő van, amelyik úgy-ahogy normális.
Az össze többi elmebeteg, aki simán rábólint arra, hogy valakit kivégezzenek...
Mások pedig nagyon túlgondoltak és már-már parodizáltnak tűnnek. Egy bizonyos sémát próbálnak megtestesíteni, de túlságosan is. Pl; A szerelmespár...
Viszont a legeslegidegesítőbb szereplő: Lovepon. Most úgy őszintén? Mi baja ennek a csajnak? XD
Én nagyon őszintén csodálom azokat, akik képesek voltak végig nézni, mert nekem egyszerűen nem ment.
Pedig maga az alap ötlet nem volna rossz. Kicsit misztikus, kicsit thrilleres - azt meg szeretem.
Mondjuk lehet, hogy később jobb lett...
De egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy folytassam. (7 részig bírtam)

Ami nagyon tetszett: 
...

Ami nem tetszett: 
Végig se bírtam nézni :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review