2016. szeptember 24., szombat

Lucifer: 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, szeptember 24, 2016
Tartalom:
"Az ismert Sandman-spinoff DC-képregény alapján, amiben Lucifer, a Pokol Ura unja magát és boldogtalan, ezért lemond a trónjáról, királyságát saját klubjára, Los Angeles pezsgő és őrült világára váltja, és elkezd segíteni egy nyomozónőnek a bűnözők megbüntetésében, hogy 10 milliárd év után esetleg megváltást nyerjen."



Véleményem:
Amikor megláttam ezt a sorozatot, az volt az első gondolatom, hogy ezt direkt nekem találták ki.
Imádom a Luciferes újragondolásokat. (Hát igen. Ő gonosz, én meg azokat szeretem xD)
Igazából kapunk egy nyomozós sorozatot, amit megspékeltek a természetfelettivel.
Olyan akár egy NCIS.
Egy kicsit morcos nyomozónő, akinek el kell viselnie egy idegesítő, beképzelt kívülállót - aki maga az ördög.
A két főszereplő csipkelődése nagyon sokat ad a sorozathoz. :D
Poénokban bőven részünk van a sorozat alatt.
Én többször is jókat nevettem.
Plusz imádom, hogy Lucifer nem tagadja, hogy ő lenne az ördög. Sőt sokszor ki is jelenti, hogy ő az stb. Csak éppen ezt senki sem hiszi el neki. xD
Nagyon bírtam a karakterét mivel érdekes volt nézni, ahogy önmagával ismerkedik. Kedvenceim voltak a terapeutánál töltött részek. xD
Nem mondom, hogy tökéletes, de ennél a sorozatnál egyszerűen csak hátra kell dőlni, lazítani és nézni. Nem kell rajta agyalni és ez épp így jó.
Szerethetőek a szereplők, szórakoztató és az én figyelmemet végig lekötötte.
Remélem a későbbiekben kicsit jobban rámennek a misztikumra, mert én azt kicsit hiányoltam.
Kíváncsi leszek a második évadra ^^

Ami nagyon tetszett: 
Lucifer

Ami nem tetszett: 
Kicsit több misztikum is lehetne benne


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review