2016. szeptember 7., szerda

Bajos Csajok Könyves TAG

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, szeptember 07, 2016
A többség biztos ismeri ezt a filmet :D
Én épp a napokban láttam a tévében és nekem még mindig tetszik. :)
Aranyos film, ami szórakoztató és még egy kis tanulsággal is szolgál.
A TAG-et a Sorok Között blogon találtam és rögtön megtetszett.


1. “It’s pronounced like Cady”
Melyik szereplő nevét értetted teljesen félre?
Hát most konkrétan a név nem jut eszembe. De Nalini Singh angyalos könyvének egyik mellékszereplőjéről, a könyv feléig azt hittem, hogy pasi. xD
Amúgy nem tudom, hogy csináltam...

2. “She doesn’t even go here!”
Melyik szereplőt tennéd át egy másik könyv világába?
Óh... Tudom, hogy van ilyen konkrét könyv, mert még az értékelésembe is beleírtam. De bezzeg most nem fog eszembe jutni...
Hmmm. Mondjuk talán a Stray- Kóborok főhősnőjét szívesen lecserélném.

3. “On Wednesdays we wear pink!”
Ismétlés, ismétlés. Melyik könyvtől volt deja vu-d egy másik könyvvel kapcsolatban?
Mostanában egyre több könyvtől van ilyen érzésem.
De pl. a legújabb élményem, ami ilyen; "A lány éjfélkor" és az "Amikor esik..."


4. “You all have got to stop calling each other sluts and whores. It just makes it okay for guys to call you sluts and whores.”
Melyik könyv lombozta le teljesen a girl power érzéseidet?
A mit? XD Ezt hogyan kéne értelmeznem? XD
De akkor próbálom úgy értelmezni, ahogy a Sorok között bloggere is tette.
Szóval számomra ezek a könyvek: Sötét páros trilógia.
Abban a regényben megalázzák, megverik, szexrabszolgának használják a csajt - azt hiszem ennél lelombozót nem is tudnék mondani. Mondjuk én mindig kiakadok, ha olyat kell olvasnom ahol a nőket elnyomják. Nekem ez nagyon fájó pont és egyszerűen kiakaszt.

5. “You go Glen Coco!”
Egy szereplő, akit szívesen felvidítottál volna, miközben róla olvastál?
Hunter Garrity a Spirit-Szellem című könyvből. Szegényt nagyon sajnáltam.
Elég sok kínlódást írt neki az írónő. Néha már nekem fájt, ami vele történt. :(

6. “Get in loser, we’re going shopping!”
Mennyi időt töltesz a könyvesboltban egy vásárlás alkalmával?
Általában neten vásárolok.  Ha mégis a könyvesboltban veszek, akkor változó. Volt már, hogy háromnegyed órán keresztül gondolkodtam két könyv között... O.o

7. “It’s not my fault you’re like in love with me or something!”
Melyik szereplőnek kellene távoltartási végzést kérnie ellened, ha valóban létezne?
Hmhm. xD Nem vagyok nyomulós fajta és soha nem is voltam. Az életemből kimaradt a fanatikus tinilány korszak is, szóval elvileg egyiküknek sem kéne.
Bááár..... Áh, nem hiszem :D

8. “I can’t help it that I’m popular.”
Melyik túlhypeolt könyvvel voltál óvatos?
Én már mindegyikkel az vagyok. xD
Hatalmas elvárásokkal indulok és akkor hirtelen pofára esem, mert nekem nem tetszik annyira. Néha mondjuk van kivétel, de manapság egyre kevesebbszer.

9. “She’s a life ruiner. She ruins peoples lives.”
Mindenki imádja Regina George-ot. Ki az a gonosz szereplő, akit imádsz utálni?
SEBASTIAN *-* Még mindig ő a kedvenc főgonoszom :D

10. “I’m not like a regular Mom, I’m a cool Mom.”
Kik a kedvenc könyves szüleid?
Hm. Van nekem ilyenem? O.o Általában a könyvek többségében, amit olvasok a szülőket erősen hanyagolják. Nem nagyon jut eszembe egy ilyen se.

11. “That is so Fetch!”
Melyik könyvet/sorozatot szeretnéd nagyon elolvasni?
Van jó pár ilyen. Most leginkább a Napernyő Protektorátus vagyok kíváncsi. Viszont nagyon félek tőle, hogy nekem végül csalódás lesz...

12. “How do I even begin to explain Regina George?”
Milyen számodra a tökéletes szereplő?
Nem feltétlen kell tökéletesnek lennie, de vegye észre ha hibázik és legyen képes jellemfejlődésre. Imádom a szarkazmust és azt, ha vicces a szereplő. nem hozzon idióta döntéseket és ne hisztizzen idiótaságokon. Általában ha ezek megvannak, akkor nekem a főszereplő már nyerő.

13. “I just have a lot of feelings.”
Mit csinálsz, mikor túl sok érzés gyülemlik fel benned egy könyv kapcsán?
Kifakadok. xD Attól függ, hogy mi miatt dúl bennem a túl sok érzelem.
Ha dühös vagyok, akkor nekiállok egy szóhadjáratnak és akár kiabálok is.
Amikor nagyon szomorú vagyok, akkor sírok egyet. xD
Ha meg csak valami miatt szimplán zaklatott, akkor jó sokat agyalok a dolgon.

14. “Nice wig Janice, what’s it made of?” “Your Mom’s chest hair!”
Melyik szereplő beszólását szeretnéd a magadénak mondani?
Nem tudom. Ilyenre eddig még nem gondoltam. Jókat nevetek a szereplők beszólásain, de sosem gondoltam arra, hogy ezt bárcsak én mondtam volna. :D

15. “Boo, you whore.”
Melyik szereplő döntése volt olyan abszurd, hogy forgattad a szemeidet?
Óh! Volt már pár ilyen.
Nekem már az is mindig tök abszurd, amikor pár nap alatt úgy döntenek, hogy halálosan szerelmesek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review