2016. június 9., csütörtök

A koronahercegnő

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, június 09, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző részekre nézve!!!
Tartalom:
"35 UDVARLÓ. 1 HERCEGNŐ. KEZDETÉT VESZI EGY ÚJ PÁRVÁLASZTÓ.
Eadlyn hercegnő kislánykora óta hallhatta a véget nem érő történeteket arról, hogyan ismerkedett meg édesanyja az édesapjával. Húsz éve történt, hogy America Singer benevezett a Párválasztóba, és elnyerte Maxon herceg szívét, akivel azóta is boldogan éltek. Eadlyn mindig is igen romantikusnak találta szülei tündérmesébe illő történetét, habár soha eszébe nem jutott volna a nyomdokaikba lépni. Ha rajta múlik, a házasságot addig halogatja, amíg csak lehetséges.

Csakhogy egy hercegnő sosem rendelkezhet maradéktalanul az élete felett, így bármennyire hevesen tiltakozik is, Eadlyn sem kerülheti el a saját Párválasztóját.

Eadlyn egyáltalán nem számít arra, hogy saját története a szülei meséjéhez hasonlóan boldogan végződik. Amikor azonban megkezdődik a versengés, talán mégis mutatkozik arra némi esély, hogy az egyik udvarló elnyerje a szívét, felfedje az összes előtte álló lehetőséget, és ezzel azt is bebizonyítsa, hogy Eadlyn számára korántsem olyan lehetetlen rátalálni a saját boldogságára, mint azt képzelte.

HÚSZ ÉVVEL EZELŐTT ÉDESANYJA NYERTE EL A KORONÁT.
ELJÖTT VAJON AZ IDEJE ANNAK, HOGY EADLYN HERCEGNŐ IS RÁTALÁLJON AZ IGAZ SZERELEMRE? "


Én és a könyv: 
Olvastam az első három regényt és kíváncsi voltam a női Párválasztóra :D

Véleményem:
Szóval, olvastam mind a három részt. (Igaz, a blogon csak az első részről van értékelés xD)
Amikor először elolvastam az első részt, akkor még különösebben nem fogott meg.
Azon gondolkodtam, hogy elcserélem vagy eladom. De gondoltam mielőtt ez megtörténne még újraolvasom, és másodszor annyira magába szippantott a történet, hogy csak néztem. Hamar folytattam is a második és a harmadik résszel.
Aztán, amikor megtudtam, hogy lesz negyedik kötet és az Maxon és America lányáról fog szólni... Tudtam, hogy azt is el kell olvassam.
Aztán megjelent és jött sok panaszos vélemény róla. Én meg elhúztam a számat. Úgy döntöttem inkább majd később olvasom el...
Félve kezdtem neki és nem fűztem nagy reményeket.
Hát tény, hogy Eadlyn meglehetősen undok hercegnőre sikeredett.
Kissé elkényeztetett, makacs, önző, beképzelt és még sorolhatnánk a rossz tulajdonságait.
Viszont egyben határozott, önálló és erős. Erősnek is kell lennie, ha egy országot szeretne vezetni.
Én sokkal ellentétben nem tartottam idegesítőnek a lányt. Persze voltak azért olyan pillanatok, amikor szívesen leteremtettem volna, de igazából szerintem hatalmas nyomás alatt él, magányos is - hiába van ott a családja- és érthető a viselkedése.
Még nagyon fiatal és mégis nehéz döntés elé kényszerül. Meg kell választania a jövendőbeli párját. Na igen, de neki ezt esze-ágában sincs megtenni.
Amúgy kifejezetten furcsálltam, hogy a szülei jóformán belekényszerítik a Párválasztóba. Valahogy nem ezt vártam volna Maxontól és Americatól. Persze megértem az ő nézőpontjukat is, de közben egyetértettem Eadlyn heves tiltakozásával.
Maxon és America helyében tuti nem kérném erre a gyerekemet. Az más, ha ő is szeretné... De így?
Viszont imádtam, ha a régi párosunk - akik most már király és királyné - feltűntek. Volt sok kis utalás is a régi dolgokra és feltűntek régi szereplők is. :)
Én  rengeteget fejtettem az első kötet óta. Szóval sok utaláson csak lestem, hogy; Tényleg? Ez így történt? Meg folyamatosan gondolkodtam, egy-egy szereplőnél, hogy; Ez meg ki a fene?  xD
A Párválasztón szereplő fiúk közül természetesen nekem is meg van már a kedvencenem.
Mr. Tök Kézenfekvő Kile Woodwork. Sablonos, hogy őt választom kedvencnek, de neki szurkolok és kész.
Fogalmam sincs, hogy végül a hercegkisasszony őt választja-e. Mivel szerintem egyértelmű megoldás lenne - lehet, hogy épp ezért nem ő lesz a befutó.
De rajta kívül van még két nagy kedvencem. Szóval kissé még őrlődök én is.
Amúgy eddig elég keveset tudtunk meg a fiúkról. Összesen öt srác emelkedett ki a tömegből, akiket kicsit mélyrehatóbban is meg lehetett ismerni.
A cselekmény nem túl pörgős. Akcióra nem kell számítani, de engem mégis lekötött és elég hamar a végére értem :)

Ami nagyon tetszett: 
Baseball.
Kile

Ami nem tetszett: 
Ahren levele...


Idézet:

"– Te is tudod, milyen körülmények között ismertem meg édesanyádat – bökte ki apa. 
Válaszképpen a szememet forgattam. 
– Ki ne tudná? A ti történetetek már-már tündérmesének számít. 
E szavak hallatán a tekintetük ellágyult, s arcukra üdvözült mosoly ült ki. Enyhén egymás felé hajoltak; s amikor apa anyára nézett, beleharapott az ajkába. 
– Már elnézést, elsőszülött gyermeketek is a szobában van! 
Anya elpirult, apa pedig megköszörülte a torkát és folytatta: – A Párválasztó számunkra sikeresen zajlott."

"– Nem hinném, hogy az ember pontosan tudná, mit is keres, egészen addig, míg meg nem találja."

"– Boldog vagyok. Én vagyok a hercegnő. Megvan mindenem.
– Szerintem összekevered a kényelmet a boldogsággal."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review