2016. június 7., kedd

Tsubaki-chou Lonely Planet

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, június 07, 2016
Tartalom:
Fumi apja nagy adósságot halmoz fel, ami miatt a lány kénytelen házvezetőnőként munkába állni egy furcsa író szolgálatába.
Kettejük aranyos, vicces és néhol viharos kapcsolatát követhetjük nyomon.


Véleményem:
Muhaha!
Ezer éve nem olvastam mangát és már úgy hiányoltam valami jót. De hiába keresgéltem nem találtam semmi olyat, ami egy két fejezetnél tovább lekötött volna. Aztán jött ez! *-*
Alapjáraton nagyon hasonlít egy régebben olvasott, kedvelt mangámhoz. És különösebben semmi új vagy extra nincs benne.
De engem aztán nem zavar. xD Pont jó hangulatomban kapott el.
A rajzolása nagyon szép.
Plusz a sztori vicces is.
Sok újdonságot ugyan nem hordoz magában, ahogy azt már fentebb is említettem. Az alap szituáció annyi, hogy egy kedves lányka nagy adósságba keveredik az apja miatt. (Mint Nanami a "Kamisama Hajimemashita"-ban xD)
Úgyhogy amíg az apja elmegy dolgozni, hogy az adósságot kifizessék, addig a lányka sem üldögél odahaza(főleg mivel ki is kell költöznie onnan) és elmegy dolgozni egy íróhoz, mint házvezetőnő.
Csakhogy az író nem olyan, mint hitte.
Magában egy öreg bácsikát képzelt, akivel majd jól kijönnek.
Helyette kapott egy fiatal, kócos hajú, morcos alakot, aki egyáltalán nem örül, hogy egy kislány lett az új házvezetőnő - mivel ő is úgy hitte, hogy a lány egy idős nénike lesz.
Ahogy azt a tartalomban is írtam, kettejük kapcsolatát fogja nyomon követni a manga.
Ezekben a beköltözős, együttéléses mangákban túl sok újat nem tudnak már mutatni, de szerintem mindig szórakoztató, ahogyan a két ellentétes személy közel kerül egymáshoz és kezdi befogadni az életébe a másikat.
Természetesen, hogy ne lehessen ennyire egyszerű a dolog érkeznek majd más szereplők is, akik belebonyolódnak a történetbe. :D
Egy délutáni kis időtöltésnek, kikapcsolódásnak tökéletesen megfelelő.
Ez a manga 2015-ben indult el és jelenleg is tart.

Ami nagyon tetszett:
Szép rajzolás

Ami nem tetszett: 
Kiszámítható



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review