2016. június 6., hétfő

Vérvörös út

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 06, 2016
Tartalom:
"Hogy megmeneküljön, küzdenie kell.

Hogy túléljen, vezetővé kell váljon.

Saba világa darabokra hullik, amikor az ikertestvérét, Lugh-t fogságba ejti négy kabátos lovas. Saba eldönti, hogy megmenti, ezért nekivág a Pusztítók által hátrahagyott törvényen kívüli sivár tájnak. Ez egy brutális világ, ahol Saba felfedez magáról pár meglepő dolgot. Vad harcos, ravasz ellenfél és mindenek fölött legyőzhetetlen túlélő. Egy Jack nevű fenegyerekkel és egy Szabad Sólymok nevű lány forradalmár csapattal Saba útnak indul, hogy megmentse a testvérét – és talán az egész világot."


Én és a könyv:
Már nagyon régóta várólistás volt.

Véleményem:
Én vagyok az egyetlen, aki teljesen kiakadt a vége miatt? XD
Na, mindegy.
Szóval;
Először azt hittem, hogy utálni fogom ezt a regényt, mert olvastam egy nagyon lehúzós kritikát és a főszereplő tipikus hisztis pics*nak tűnt. Az ilyeneket meg nagyon, de nagyon nem bírom.
Aztán, ahogy elkezdődött a regény kiderült, hogy a csaj tényleg egy hülye liba tud lenni. Hisztis, makacs, néha gonosz és hálátlan.
Viszont mégis megszerettem. xD Ilyen is ritkán történik... 
Erős harcos, aki tökéletesen beleillik ebbe a kegyetlen világba. Őt aztán nem kellett félteni, simán levert bárkit.
De azért voltak olyan  jellemhibái, amik felett szó nélkül nem lehet elmenni;
Súlyos testvérkomplexusban szenvedett, illetve rettenetesen gonosz volt a kishúgával.
Saba ikertestvérét ugye a sztori elején elrabolják és őt szeretné megmenteni.
Így hát elindul. Ez alapjáraton egy nagyon hősies cselekedet. Csakhogy folyamatosan azt olvashatjuk, hogy Lugh így, Lugh úgy. Konkrétan már idegesített a srác, pedig nem is szerepelt. xD
Aztán ott van neki a kistestvére Emmi, akit én nagyon sajnáltam. A nővére kegyetlen volt vele. Nekem is van kistesóm és tény, hogy néha én is bunkó vagyok vele, de Saba sokszor túlságosan is az volt.
Amikor olyanokat gondolt, hogy Emmi csak hátráltatja, egyszerűen csak ott kéne hagynia és menni Lugh után... Na, akkor szívesen felpofoztam volna.
Amúgy Emmi nagyon jó kis karakter, aki erős és legalább annyira talpraesett, mint Saba.
Másik főbb szereplőnk, aki csak később tűnik fel; Jack.
Jack eléggé érdekes karakter volt, akit hamar meglehetett kedvelni. Plusz imádtam a kettejük kapcsolatát, mert bár amolyan első látásra szerelem volt... azért mégse volt az a tipikus szirup tenger. Csipkelődtek egymással, veszekedtek és nem smároltak minden második oldalon. :D
A cselekmény eléggé pörgős, gyorsan a végére lehet érni. Van bőven akciódús jelenet és szereplőkkel mindig történik valami érdekes. Plusz a karaktereink is alakulgatnak, ahhoz képest amilyenek a legelején voltak.
Szóval összességében; Nekem tetszett.

Ami nagyon tetszett: 
Nem uncsi

Ami nem tetszett: 
Az eleje kevésbé

Idézet:

"Mert minden előre el van rendelve.
Minden megmásíthatatlan.
Mindenki élete, aki valaha született.
Mindenkié, aki még csak várja, hogy megszülessen.
Mindent elrendeztek a csillagokban, amikor a világ létrejött. A születésed és a halálod idejét. Még azt is, hogy milyen ember leszel, jó vagy rossz.
Ha tudsz olvasni a csillagokban, képes vagy elolvasni az emberek életének történetét. A saját életed történetét is. Mi volt, mi van és mi lesz."

"– Várjatok, mi a terv? – kérdem.
– Ismersz – szólal meg Jack nem szeretem, ha nincs helye a spontaneitásnak.
– Jack!
– Nyugi! Van pár ötletem, amit kipróbálhatunk. De nem tudjuk pontosan, mit tehetünk, amíg nem látjuk, hogy ők mit terveznek. Lehet, hogy kicsit majd… improvizálunk. "

"– A  szeretettől gyenge leszel. Ha valakivel nagyon törődsz, nem tudsz tisztán gondolkodni."

"– Bolond vagy!
– Normális voltam, amíg nem találkoztam velem – mondja."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review