2016. április 8., péntek

Újabb hírek a Naruto Next Generations mangáról

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, április 08, 2016
Most újra napvilágot látott egy kép a készülő mangából, ami engem egész egyszerűen ledöbbentett.
Egészen eddig nem nagyon jártam utána a dolgoknak, mert őszintén szólva engem nem túlzottan villanyozott fel a hír a mangával kapcsolatban.
Persze a legújabb képeket mindig megnézegettem róla és elhatároztam, ha megjelenik tuti belekukkantok.
Na, szóval. :D Már az előző képnél is írtam, hogy kissé furák nekem a szereplők. Egészen pontosan úgy fogalmaztam, hogy; "Amúgy szerintem a szereplők egyre furábban néznek ki. Mármint persze szépen vannak megrajzolva, de már annyira nem hasonlítanak az eredeti-első koncepcióra."
Csakhogy ezen az új képen most már nagyon szembetűnő volt az, hogy furák a szereplők és nagyon nem hasonlítanak magukra.
Hiszen ezen rajta van Naruto, Sasuke és Sakura is.
Illetve Himawari is furcsa számomra, hiszen a kép alapján azt mondanám, hogy még csak 3-4 éves. (Amúgy nem tudom, hogy pontosan mennyi idős, de ennél azért idősebb.)
Szóval miután megláttam ezt a képet, kissé gyanakodni kezdtem, hogy itt már valami tényleg nem stimmel. xD

Hiszen
EZ                        nagyon  nem hasonlít                   ERRE
Ahogy 
EZ                            sem                         ERRE

Képek forrása: Tumblr

Szóval most már vettem a fáradtságot, hogy kicsit utána olvassak. (Mondjuk most se annyira, ez pedig csak annyit tesz, hogy nem 100%-os forrástól olvastam.) De elvileg ez az új következő generációs manga, egy teljesen új rajzolótól lesz és Kishimoto Masashi nem vesz részt benne.
Ahogy azt már fentebb írtam ez nem 100%-ig biztos hír, de én egy ilyen bejegyzést olvastam és a rajzokat elnézve el is hiszem :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review