2016. április 13., szerda

Aura: Maryuuin Kouga Saigo no Tatakai

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, április 13, 2016
Tartalom:
Satou Ichirou régen "Maryuin Koga"-nak nevezte magát, és úgy viselkedett, mintha a hős lenne egy fantasy világban. Furcsa viselkedése miatt az osztálytársai zsarnokoskodtak vele, ezért elhagyta az iskolát. Az új iskolában megpróbál úgy viselkedni, mint egy normális fiú, de egy nap találkozik egy lánnyal, aki cosplay jelmezt hord, egy kék köpenyt. Kutatónak nevezi magát, aki egy másik dimenzióból érkezett és a sárkány karmokat keresi. Eleinte Ichirou ellenséges vele, mert a viselkedése emlékezteti őt a kínos múltjára. De ez megváltozik, miután látja, hogy őt is terrorizálni kezdik. Annak érdekében, hogy Ryouko vissza térjen a valós életben, Ichirou elfogadja őt, és a múltját, majd elkezdődik a végső csata...

"Nincs más választásod, mint ebben a világban élni és szenvedni."



Véleményem:
Hogy őszinte legyek először nem volt minden tiszta ezzel a sztorival kapcsolatban, de aztán lassan és biztosan ki lehetett következtetni. :D (Nem olvastam tartalmat, trailert se néztem előtte.)
Egyébként teljesen másra számítottam. Valami vicces, varázslatos, cukiságra.
Hát kérem, ez nagyon nem ilyen volt.
Sőt a végére nagyon drámai lett. A vígjáték besorolás itt nem állja meg a helyét.
Hát a mondandója eléggé érdekes. Vagy lehet, hogy csak én értelmeztem félre. xD
Valamilyen szinten arra ösztönöz, hogy legyünk egyediek és ne féljünk kifejezni önmagunkat.
Hogy a más nem rossz.És csak azért, mert a társadalom nem fogad el úgy ahogy, nem feltétlen te vagy a rossz... Nem kell megtagadnod az igazi valódat és beolvadnod a tömegbe.
Szerintem részben mindenki együtt tud érezni a karakterekkel.
Spoiler!!!: Szóval a nagy tanulság; Az élet kegyetlen, sokszor fáj, de így kell elfogadni és meg kell találni benne a szépet és a jót, nem pedig valami olyasmit hajszolni, ami nem létezik. Spoiler vége!!!
A sztori egyébként egészen átlagos;
A történet egy fiúról és egy lányról szól. És a köztük kibontakozó érzelmekről és az ő küzdelmeikről.
A fiú átlagos..., a lány már kevésbé.
A lány jelmezben jár suliba és állítása szerint egy másik dimenzióból származik és bizonyos sárkánykarmokat kell összegyűjtenie. Az átlagos fiúcskánkkal összebarátkozik, aki segít neki a küldetésében, de az iskolai terror áldozataivá válnak. Szóval nagy dolgokat nem kell várni.
Van pár nagyon jó elgondolkodtató mondat is, amik megragadnak az emberben.
A főszereplő fiú egész erős karakterrel rendelkezik, ezzel szemben a lány kiforratlan és olyan semmilyennek tűnt nekem.
A grafika pedig nem rossz, bár azért láttam már szebbet is.

Én nem vagyok dráma párti, de ez az anime nem volt rossz. Bár én a magam részéről kiemelkedőnek se mondanám. (Mondjuk mindenki döntse el maga, hogy neki mennyire tetszett. :D)

Ami nagyon tetszett:
Tanulsága

Ami nem tetszett:
Az én ízlésemnek kissé uncsi volt.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review