2016. április 4., hétfő

Büszkeség és balítélet meg a zombik

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, április 04, 2016
Tartalom:
"Jane Austen Büszkeség és balítélet című regényének átdolgozása.

A Bennet-lányok igazi kardforgatók, és Mr. Darcy sem csak egy jó parti, hanem rengeteg élőhalott eltakarítása fűződik a nevéhez. Jól nevelt és kifogástalan modorú hamvas úrinők és fess úriemberek két bál és házassági ajánlat között gyilkolják a zombikat.


Hiszen köztudomású, hogy "a zombi, ha agyvelőre tett szert, okvetlenül még több agyvelőt szomjaz."


Véleményem: 
Ez a film műfaját tekintve romantikus, horror. Illetve még rábiggyesztették a vígjáték jelzőt is, habár szerintem nem voltak vicces momentumok. :D
Tudni illik rólam, hogy olvastam a könyvet. Mivel ez bizony könyv adaptáció. Akkoriban éltem a nagy Büszkeség és balítélet imádatomat. Megnéztem a sorozatot egymás után háromszor, illetve a hosszú film változatot is. Könyvet még nem olvastam(azóta is tervben van, csak valahogy sose jutok el odáig...) és gondoltam ez a könyv tök jó lesz, mert zombik(amiket imádok) és Büszkeség és balítélet(amit szintén imádok)
Azt is tudni kell, hogy a könyv változat végül hatalmas csalódás volt számomra és nagyon nem tetszett.
De azért kíváncsi voltam rá, hogy végül a filmből mit hoznak ki.
Szóval kíváncsi voltam, de különösebben nem követtem nyomon a róla szóló híreket. Még trailereket se néztem róla.
Semmit se tudtam például a szereposztásról sem. xD
Úgyhogy meglepődtem, amikor a „Ki vagy doki?”-ból az egyik kedvenc Doktor-om is szerepelt, és még ott volt a számomra a „Szép remények” minisorozatából ismert Douglas Booth. Nekik nagyon örültem :D
Színészi játékkal egyébként semmi gond nem volt, szerintem.
Viszont a Mr. Darcy-t alakító színésztől nem dobtam hátast. Elég sokáig tartott őt megszokni. :D
Szóval maga a film:
A könyv változatánál mindenképpen jobb.
Sokat nem vártam tőle és ehhez képest pozitív a véleményem. (Amúgy szerintem épp az a trükkje, hogy ne várjunk tőle sokat) Viszont nem mondanám nagy számnak. Egyszer meg lehetett nézni. Számomra közepesre sikeredett. Se nem jó, se nem rossz. Bár azért kicsit fura :D Hisz mégiscsak a világ egyik legromantikusabb sztoriját ültették egy apokaliptikus, zombis környezetbe. (Ennyi erővel akár jöhetne egy Rómeó és Júlia, meg a zombik.)
De szerintem túl komolyan vette magát. Jobb lett volna, ha kicsit elviccelik az egészet.

Ami nagyon tetszett: 

Leánykérés xD
Végig lehet nézni
Jobb, mint a könyv változata

Ami nem tetszett: 
Poénhiány
Kicsit lehetett volna rövidebb is, én a vége felé már untam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review