2016. március 21., hétfő

The Runaway King – A szökött király

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, március 21, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző kötetre nézve!!!
Tartalom:
"A királyság a pusztulás szélén áll. A király eltűnt. Ki éli túl?
Alig pár héttel az után, hogy elfoglalta a trónt, egy gyilkossági kísérlet veszélyes helyzetbe kényszeríti Jaront. A készülődő háborúról szóló pletykák beszivárognak a kastély falain belülre, Jaron pedig érzi a Carthyára lassan rátelepedő feszültséget. Hamarosan rá kell jönnie, csak akkor mentheti meg királyságát, ha lemond a trónról. De minél távolabb kényszeríti a sors a palotától, annál többet gondol arra, hogy vajon nem megy-e túl messzire?
Visszatérhet-e valaha?
Vagy fel kell áldoznia saját életét, hogy megmentse országát?
A Hatalom-trilógia második része igazi hullámvasút, tele árulással és gyilkossággal, izgalommal és veszéllyel.
Kövesd a hős királyt!"


Én és a könyv: 
Anyuéktól kaptam a szülinapomra ^^

Véleményem:
Emlékszem még, hogy mennyire féltem az első résztől és, hogy csak nagy nehezen szántam rá magam, hogy megvegyem. Aztán mennyire meglepődtem, hogy Jaron mennyire levett a lábamról. :D
Ebben a részben még inkább megnyert magának.
Jaron nem csak királynak született! Tesz is azért, hogy a népének jó legyen, hogy megvédje őket. Ő sosem menekül el.
Lehet, hogy néha jobb lenne, ha befogná a száját, de én pont azért imádom, mert ez nem szokása. xD
Pimasz, szarkasztikus és a nemeseknek is megmondja a frankót.
Állandóan bajba kerül, de hát az lenne a fura, ha nem így történne. Állandóan örült tervei vannak, de már ezt is megszokhattuk.
Viszont! Ezek mellett erős, okos és tiszteletre méltó. :) Nekem kedvenc karakterré vált.
Lett pár újabb szereplőnk is, akiket szintén megkedveltem.
Például Fink, akiről nem is gondoltam volna, hogy meg fogom szeretni. De hát mégis így lett. :D
A cselekmény pedig végig pörgött(Na, jóóó talán az eleje nem annyira, de ez engem cseppet sem zavart, mindennek el kell kezdődnie valahogy) és a végén elképzelni sem tudtam, hogy na ugyan ebből, hogy fog megmenekülni….....
A legeskevége meg tök kiakasztóóóó!!! (Mázli, hogy a harmadik részt is megkaptam és ott csücsül a polcon :P)
Ha valaki jó könyvet akar olvasni, akkor ez a neki való trilógia.

Ami nagyon tetszett: 
Jaron.

Ami nem tetszett: 
Ilyen nem volt :D

Idézet:
"– Jaron, támogatja ezt a tervet? (…)
  – Nem.
  – Melyik rész van ellenére? – kérdezte Gregor.
  – Az, ahol kinyitotta a száját."

"Erick még egy próbát tett.
– Vedd el a kardot!
– Azt akarom, amelyikkel idejöttem.
– Miért azt?
– Mert a kövek a markolaton kiemelik a szemem színét."

"– … És mindenekelőtt hiszem, hogy kényszeres hazudozó vagy.
Kissé feszülten, de őszintén felkacagtam.
– Dehogy! Sőt, én inkább kényszeres igazmondónak tartom magam. Egyszerűen csak úgy tűnik, mindenki más kényszeresen félreért."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review