2016. március 26., szombat

Naruto Next Generation

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 26, 2016
(Az eredeti Naruto-ra spoileres lehet.!!!)
Új képek a Naruto Next Generation-ból. 
Ahogy azt már írtam, elvileg érkezik a Next Generation. Én már láttam olyat is, hogy új sorozat is lesz főszereplőink gyerekeinek életéről - de nem vagyok benne biztos, mert annyira nem néztem utána.


Amúgy szerintem a szereplők egyre furábban néznek ki.
Mármint persze szépen vannak megrajzolva, de már annyira nem hasonlítanak az eredeti-első koncepcióra. Gondolom majd a tényleges mangában nem így lesz...
Plusz Sarada ruhája újra megváltozott. Ez az új ruha elég fura, nekem a második jobban tetszett.

Képek alapján a történet most Mitsuki-ra fog fókuszálni. Mitsuki a Konohamaru csapat tagja, ebben a csapatban van Boruto és Sarada is.
Mitsukiról már megtudhattunk valami igazán érdekeset a Boruto Movie alatt. Gondolom ezt foglya kifejetni a sztori.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review