2016. március 26., szombat

Boldog nyuszit! (Könyves-filmes TAG)

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 26, 2016
Boldog nyuszit mindenkinek! 
Remélem jól telik a szünidő. :)
Nekem például éppen ma van a születésnapom is. :D Habár már korábban megtartottuk, szóval ma semmi extra nem várható, azon kívül, hogy koccintunk az egészségemre. xD
A mai napra hoztam egy TAG-et.
Ezt a TAG-et a "Hagyjatok! Olvasok!" oldalon találtam és mivel nagyon megtetszett kitöltöttem én is. AniTiger válaszait ITT!!! olvashatjátok.
UI: Amúgy nem tudom, hogy vagytok vele, de nem vagyok oda a húsvértért.



Nyuszi - Egy könyv/film, ami bárcsak sokszorozódna (lenne folytatása)
Könyv:
Szerintem manapság nehéz kiválasztani olyan könyvet, aminek hirtelen a későbbiekben ne jelenne meg folytatása, vagy pasi szemszöge.
Ha meg sorozatot olvasok, akkor többségében jó befejezést kap a sztori és bár olvasnám tovább, paráznék, hogy utána már nem lenne ugyanolyan jó.
Végül aVérvonalak-at választottam. Amúgy van folytatása, csak nem fordították le. Én meg lusta vagyok angolul elolvasni... Szóval jó lenne, ha mégis lefordítanák, de nem látok rá sok esélyt. :D

Film:
Hmmm. Nehéz kérdés. Nagyon sok filmet láttam már és nehéz egyet kiválasztani. xD
Mondjuk nagyon megnéznék egy folytatást a "Chihro Szellemországban" animéből. Amikor mondjuk a szereplők már nagyobbak és Chihro visszatér.
Így elgondolva jónak tűnik, de végülis jobb, ha egy remekművet nem rontunk el folytatással. De, ha lenne, tuti 100%, hogy megnézném.

Tojás - Egy könyv/film, ami meglepett
Könyv:
Hamis herceg: Nemrég olvastam a folytatást, úgyhogy ez volt az első, ami eszembe jutott. Emlékszem először nagyon paráztam tőle, még gondolkodtam is rajta, hogy inkább mást kéne vennem, de végül csak megmaradtam ennél és mennyire jól tettem. *-*

Film:
Sétáló agyhalottak: A manapság híres zombi filmeket parodizálja ki. Épp előtte láttam a Halálos iramban paródiáját, ami szerintem rettenetes volt... Úgyhogy ettől a paródiától se vártam sokat. Lehet, hogy csak én voltam éppen teljesen "agyhalott" állapotban, de végül a végén azt mondtam, hogy tetszett. xD 
Persze ahhoz, hogy némelyik poént értse az ember nem árt, ha látta a filmeket, amik alapján készült a paródia. 
Plusz azért én se mondom, hogy ezerszer újra fogom nézni :D

Tojásvadászat - Egy könyv, amit nehezen szereztél meg /Egy film, aminél nehezen jutottál el oda, hogy megnézd.
Könyv: 
Több is van. Egyszer van például a Senkinek sem kellesz. Nem volt már kapható és alapból magánkiadásban jelent meg. Szóval tavaly nyáron, amikor újranyomták(új borítókkal, akkor lecsaptam rá) Amúgy az írónő pécsi *-*
Virágok a padláson: Boltokban már nem kapható, csak antikváriumokban, vagy itt-ott magánszemélyeknél, esetleg valamilyen könyves kiárusításon. Hát én Moly-on tudtam beszerezni, de pont nem volt pénzem.... Ezért egyik barátnőm volt olyan kis cuki, hogy megvette nekem ajándékba.
Illetve, Spark-Szikra: Kapható a boltokban... De, amikor elmentem, hogy megvegyem... Bármelyik boltba mentem be, mindenhol azt mondták, hogy elfogyott. xD Végigsétáltam az egész várost, mire végső próbálkozásként benéztem a Libribe és ott végre megszereztem. (Amúgy alapból inkább neten szoktam megrendelni a könyveket, de éppen aznap úgy döntöttem, hogy hagyományos könyvbeszerzést fogok végezni)

Film:
Scream Queens című sorozat. Bemutató alapján betegesnek és furának tűnt, bár sokan ajánlgatták én mégis tartottam tőle. xD Végül idén én is beadtam a derekam és eddig megnéztem az első három részt. Amúgy tényleg beteges; de megvan a maga sötét, morbid humora, amin lehet nevetni. xD

Bárány - Egy gyerek könyv/film, amit nagyon szeretsz.
Könyv:
Most olvasom az Egy ropi naplóját és eddig nagyon tetszik. :D 
Plusz a Percy Jackson könyvek. 

Film:
Bármelyik kedvenc mesém. Pl: Mulan, Szépség és a Szörnyeteg stb.

Tavasz - Egy könyvborító/film, ami a tavaszt idézi fel benned
Könyv:
Elidegenítve: A virágok miatt. :D
Film:
Változó szerelem: Egy fa tetején üldögélni. *.* Kiskoromban, amikor még családi házban laktunk tavasszal mindig fára másztam. 

Jézus - Egy vallásos/spirituális könyv/film, amit szeretsz
Nem vagyok vallásos. Talán utoljára alsós koromban hittem abban, amiket hittan órán elmondtak. 
És ezt a témát se nagyon szeretem. Maximum, akkor, ha nagyon elrugaszkodik a valóságtól és csak felhasznál bizonyos elemeket, mint angyal, démon vagy valamilyen jóslat stb.
Könyv:
Angyalok bukás: Hát igazából a valláshoz csak annyiban kapcsolódik, hogy vannak benne angyalok. Viszont spirituálisnak mondhatom... 

Film: 
Angyalok és démonok.
Nagyon szeretem ezt a filmet. Már sokszor láttam. 
„Tökéletlen a hit; tökéletlen minden egyes ember.”


Feltámadás - Egy könyv/film olyan szerzőtől/rendezőtől, aki már elhunyt.
Könyv:
Tíz kicsi néger - Agatha Christie.
Nagyon jó kis alkotás, nem is gondoltam volna, hogy tetszeni fog. :)

Film: 
Amúgy a rendezőket én valahogy sose követtem nyomon. Tudom, hogy sokat hozzátesznek a filmekhez és a tökéletességet nekik köszönhetjük... De valahogy sose érdekelt, hogy egy-egy filmet ki rendezett. 
Szóval ide egyet se tudok mondani.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review