2016. március 31., csütörtök

A Rémálom-dilemma

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, március 31, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző részre!!!
Tartalom:
"Porka Evergím talán meg tudja jósolni a jövőt szerelme, Eli Booker álmai által, de ettől az élete távolról sem lesz egyszerű. Mikor egyik sellő barátnőjét gonosz támadás éri, és halálos sérülésekkel magára hagyják, ráadásul az iskola tréfamesterét, Lance Rathbone-t vádolják a bűnténnyel, Porka ugyanúgy megdöbben, mint mindenki más. Lance-nak szüksége van Porkára, hogy az igazi támadót megtalálva bizonyítsa az ártatlanságát, de a kérését nem olyan könnyű teljesíteni. Eli álmai sem segítenek: inkább rémálmok, mint jóslatok. 
Hogy még rosszabb legyen a helyzet, Porka ex-barátját éppen felmentik az összeesküvés vádja alól, és mikor újra feltűnik az iskolában, Porkába bevillan, miért zúgott bele annak idején. A Mágusok Szenátusának szüksége van Porkára, hogy Paul közelébe kerüljön, és feltárja valódi motivációját. De ez a parancs dühíti Elit, aki már maga is kampányt indított Porka szívéért. 
Porka mindkét ügyet magára vállalja, és hamarosan gyanítani kezdi, hogy valami nagyobb szabású dologgal állnak összefüggésben. Komoly baj van Eli álmaival is, a jelek sötétebb tervekre vallanak, mint amit hőseink valaha képzelni tudtak volna."


Én és a könyv: 
BTK-n nyertem :)

Véleményem: 
Az első rész egészen jó volt. Nem volt kiemelkedő, de azért kellően szórakoztató és időtöltésnek tökéletes. Szóval kíváncsi voltam a második részre. Nagyon örültem is, amikor megnyertem a Blogturnén.
A sztori rögtön érdekesen indított. Kapásból egy bűnténnyel, amit meg kellett oldani és természetesen ehhez Porka álomlátó képességét hívták segítségül. De ahogy az lenni szokott ez a bűntett is sokkal összetettebb, mint azt az ember gondolná. 
És, ha mindez nem lenne elég Paul is visszatér köreinkbe. :D Ez nagyon meglepett. xD
Plusz Eli körül is kialakult valami érdekesség. 
Aztán jött a dilemmám.
Porka kezdett idegesíteni. Átment olyan tipikus szenvedő csajsziba. Pedig az első részben még nem volt az. Zavart az is, hogy néha bután gondolkodott. 
Viszont az tetszett, hogy az első résszel ellentétben most nem volt olyan teszetosza és nem kellett noszogatni, hogy nyomozzanak.
Meg aztán Eli is idegesített. Mondjuk végül az ő viselkedésével megbékéltem, mert kiderült, hogy annak is oka volt. :D
Aztán meg ahhoz képest, hogy az elején mennyire örültem, hogy mennyi esemény történt... Utána semmi... Már majdnem a könyv végénél voltam, de semmi érdemleges nem történt. Oké, nyomozgattak, de azzal se nagyon haladtak. 
Szóval a fő események megint a végére maradtak. 
Szerintem gyengébbre sikerült, mint az első rész. 

Az eleje izgalmas volt, a közepe unalmas, aztán a vége megint izgalmas. Szóval ilyen hullámvasút volt számomra a könyv. 
Nem volt rossz, de nekem az első rész jobban tetszett. 

Szerelmi-háromszögről meg annyit, hogy: Hát ez szívás Porka! xD

Ami nagyon tetszett: 
Az eleje és a vége

Ami nem tetszett: 
A közepe kicsit unalmasabb volt. 

Idézetek:


"Tudtam, hogy nem szaladhatok el az elől, ami az életemben rossz és ijesztő."

"Nyeltem egyet, próbáltam valami kifogást keresni. Nem ment. 

Van olyan, hogy amikor az ember lebukik, akkor lebukik."

"– És ki megy be? – kérdezte Paul. 
– Porka meg én – felelte Eli gondolkodás nélkül. – Mi ketten tudunk a legjobban együtt dolgozni. 
Pislogtam. 
– Igen? Mióta? 

Eli haragosa nézett."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review