2016. március 13., vasárnap

Shannara - A jövő krónikája

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, március 13, 2016
Tartalom:
"Elkezdődött végre az MTV fantasy sorozata, mely Terry Brooks könyvei alapján íródott.
Több ezer évvel az emberiség veszte után, Négyföldre halálos veszély leselkedik. A világ maradékénak sorsa három, nem hétköznapi fiataltól függ: az elf hercegnőtől, aki a palotán túli világról ábrándozik, a gyönyörű, fékezhetetlen, eszes romanó lánytól, és a félelf fiútól, akinek sejtelme sincs róla, hogy ereiben nagy elődök vére folyik, mely kijelöli végzetét.Évezredekkel civilizációnk pusztulása után bolygónkat – amit ekkor már Négyföldként ismerünk – az emberek mellett trollok, gnómok és elfek lakják. Utóbbiak közé tartozik a Shannara-család, akik felmenőik révén olyan természetfeletti képességek birtokosai, amelyek segítségével döntően befolyásolhatják a világ alakulását. A világét, amit most rég feledésbe merült, sötét erők fenyegetnek. A gonosz ellen Amberle, az elf hercegnő, a Shannara-család utolsó leszármazottja: a félig ember, félig elf Will és Eretria, a bandita. Három, egymástól gyökeresen eltérő személyiség fog össze. Küldetésük, hogy megmentsék a világot, ám eközben saját félelmeikkel is meg kell küzdeniük. "


Véleményem:
Hát én is elkezdtem nézni az új fantasy sorozatot, mely a Viasaton is látható.
Elég vegyes érzéseim voltak a filmmel kapcsolatban.
Megnéztem négy részt, de nem különösebben nyűgözött le. Semmi egyedit nem találtam benne, illetve a színészi játék sem volt túl meggyőző némelyik szereplő részéről.
Az elf hercegnő sokat sírt, de mindez hisztinek hatott, mert a könnyei egyszerűen nem akartak kijönni. xD
Will meg a maga nyálas külsejével számomra nem volt túl lehengerlő férfi karakter.
Plusz egyszerűen rosszul voltam a tudattól, hogy már az elején látom, hogy ennek szerelmi háromszög lesz a vége. Ráadásul az az értelmetlen fajta szerelmi háromszög, amikor nem érted, hogy a szereplők miért szerettek egymásba.
Én legalábbis nem értettem. Nem adtak egymásnak okot arra, hogy a másikba belehabarodjanak.
De, ha eltekintettem az indokolatlan szerelmi háromszögtől, akkor Willt és Eretriat megkedveltem.
Eretria menő, erős karakter, aki bárkit hátsón tud billenteni. Will pedig néhol vicces és szarkasztikus. És pasi létére nem a nagy és erős harcos. Persze tud harcolni is, ha kell. :D
Ambrelle... Őt nem szerettem.
A szörnyeket is jól megcsinálták és a "nagy varázs fa" is elég szép volt. Szóval a látványvilágra nincs panaszom.
Az alap ötlet pedig nagyon tetszik. Főleg mivel a sztori a jövőben játszódik, amelyben fellelhetők a mostani világunk darabkái is. Nagyon tetszett például az elhagyatott épület és játszótér.
Összességében nem volt rossz film, de messze nem kiemelkedő és szerintem nem érdemli meg azt a hatalma felhajtást, ami körüllengi.
Szerintem kifejezetten előnyös, hogy nem húzták el és rövid - csak 10 rész. Viszont jön majd a folytatás is. Mivel az utolsó rész úgy végződött ahogy, a második évadnak minimum az első részét megnézem és majd eldől, hogy folytatom-e. :D
Ui: Kíváncsi vagyok, hogy a sorozat mennyire maradt hű a könyvhöz - de nem hiszem, hogy a közeljövőben elolvasnám a könyvet. 

Ami nagyon tetszett: 
Eretria

Ami nem tetszett: 
A hercegnő(Amberle)
Szerelmi háromszög




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review