2013. december 29., vasárnap

Jégvarázs - Frozen

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, december 29, 2013
Tartalom:
"Amikor egy gonosz varázslatnak köszönhetően a királyság az örök tél fogságába esik, Anna, a félelmet nem ismerő optimista összeáll az extrém hegyi emberrel, Kristoffal és az ő hűséges rénszarvasával, Sven-nel, hogy közösen megtalálják Anna testvérét, Elsát, a Hókirálynőt és véget vessenek fagyos varázslatának. Az Everesthez hasonlítható körülmények közt, titokzatos trollokkal és a lenyűgöző és igazán vicces Olaf nevű hóemberrel is találkoznak. Annának és Kristoffnak mágikus kalandokkal kísért útjukon a természet erőivel kell dacolniuk, hogy megmentsék a királyságot a teljes pusztulástól."







Véleményem:
Tegnap végre eljutottam a Moziba... Egyik legjobb barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy szombaton mozizunk. De valahogy mindenkinek tegnap jutott eszébe, hogy moziba akar menni. XD De komolyan! A vetítés 17:15-kor kezdődött, ehhez képest 18-kor még a sor közepén álltunk, hogy bejussunk a terembe. Még kukoricát se tudtunk venni. XD A terem is tele volt. (Én eddig csak úgy voltam moziba, hogy max a terem negyed volt csak foglalt. Így fura volt.) Na, de a mese. :D Tudni kell, hogy tavaly óta vártam ezt a mesét. Persze, amikor láttam, hogy 3D rögtön tudtam, hogy csakis úgy szeretném megnézni. Magamban már elképzeltem, ahogy a hópelyhek hullana, én meg csillogószemekkel figyelem. *-* És persze így is lett. A grafika nagyon csodás volt.  Disney mesékhez híven ebből se maradt ki a sok énekélés. Nekem nagyon tetszettek a dalok. A sztori is nagyon tetszett és a bemutatóból megmutatott jelentekhez képest én teljesen másképp
képzeltem a történetet.Plusz a vég-kifejlett nem az a nagyon átlagos volt, ahol a herceg megmenti a lányt...  :) A szereplők is aranyosak voltak. Főleg a hóember és a rénszarvas. :D Nekem leginkább a rénszarvas tetszett. Olyan cukiiiii! Ráadásul, ami nekem az egyik legfontosabb: vicces volt!!! Nagyon örülök, hogy végre megnéztem és biztos, hogy máskor is megfogom nézni. 


Ami nagyon tetszett:
Rénszarvas(Sven) és a hóember(Olaf).





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review