2013. december 20., péntek

A vándorló palota

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, december 20, 2013
Tartalom:
"Ingary földjén, ahol a hétmérföldes csizmák és a láthatatlanná tévő köpenyek tényleg léteznek, Sophie Hatter felhívja magára a Puszták Boszorkányának figyelmét, aki átkot szór a lányra. Sophie-nak nem marad más választása, mint hogy az egyetlen helyre menjen, ahol segítséget kaphat Howl varázsló vándorló palotájába. Ám Howlról azt híresztelik, hogy megeszi a fiatal lányok szívét és kiszívja a lelküket. A regény alapján Hayao Miyazaki készített Oscar-díjas animációs filmet."



Én és a könyv:
Jujjjj!!! Amióta tudom, hogy az anime könyv alapján készült, elszeretném olvasni. Ismét Biának kell köszönetet mondanom, hogy ez végre sikerült. Még egyszer köszi, Bia. ^^

Véleményem:
Szóval tegnap olyan 22:00 körül kezdtem neki az olvasásának és hát abba se tudtam hagyni. Kb. 2:30 körül fejeztem be. :D Az elején azt hittem, hogy nagyon hű maradt az anime a történethez, de ahogy előrehaladt rá kellett jönnöm, hogy mennyi mindent kihagytak belőle. Voltak meglepő dolgok és furcsaságok, amiken csak néztem. :D A legmeglepőbb dolog az volt, hogy honnan származik Howl. XD Hát ilyenre az animében egyáltalán nem tértek ki. Nagyon meresztettem is a szemeimet. Viszont nagyon tetszett az ötlet. Howl és Sophie karaktere nagyon tetszett, bár már az animében is a szívembe zártam őket. A könyvben még Calcifert is nagyon bírtam, de az is igaz, hogy animében is szerettem. Izgalmas volt olyan szempontból is, hogy a boszorkány a könyvben teljesen másmilyen. Úgyhogy nem tudtam, hogy végül is legyőzik, megölik vagy mi lesz vele? XD
Nem gondoltam volna, de a történet - számomra- egyedi, kidolgozott és részletes. Néhol még vicces is volt. (Pl. nekem nagyon tetszett a "megcsócsált szívek" kifejezés. XD) Azért sokat nem szabad várni tőle, mert hát mégiscsak egy mese. Mármint inkább úgy mondanám, hogy világmegváltó történetre senki se számítson.  De szerintem nagyon jó mese.
Szóval: Nekem NAGYON tetszett. :) 

Ami nagyon tetszett:
Howl és a hisztijei. Külön kedvencem a haja, miatti hiszti és a náthája.
"– Valaki segítsen! – hallatszott hirtelen Howl erőtlen kiáltása. – Belehalok az elhanyagoltságba!"

Ami nem tetszett:
Ilyen szerintem nem is volt. :D

Kedvenc idézet:
"Javaslom, hogy éljünk együtt, boldogan, amíg meg nem halunk."

Érdekesség:
Leírom azokat a dolgokat, amik eltérnek az animétől. :D Biztos, hogy nem sikerült az összeset kigyűjtenem, de nálam ezek voltak a fontosabb és érdekesebb dolgok. :D És próbáltam nem lelőni a részleteket, de azért kiteszem a Spoiler riasztást.
Spoiler veszély! Csak akkor olvasd el, ha nem zavar, hogy bizonyos részleteket megtudsz a könyvről vagy az animéről. 
- Sophienak két húga van és fontos a szerepük.
- Amikor Howl és Sophie először találkoznak. 
- Ami miatt Sophiera, átkot szór a Puszták Boszorkánya.
- Michal kora és kapcsolata Sophie húgával.
- Letti és Howl.
- Howl származása. Howl családja.
- Howl mestere.
- A Puszták Boszorkányának a személyisége és a tűzdémona.
- A madárijesztő.
- A király.
- Sophie és a képességei.
- Hajszínek. XD
- Háború...
- A befejezés



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review