2013. december 15., vasárnap

Madagaszkar 3

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, december 15, 2013
Tartalom:
"Alex, az oroszlán, Marty, a zebra, Gloria, a víziló, és Melman, a zsiráf még mindig azon küszködnek, hogy hazajussanak szeretett városukba, New Yorkba, és persze Julien király és a pingvinek is csatlakoznak a komikus kalandhoz. Útjuk során átszelik Európát, ahol megtalálják a tökéletes álcát: egy vándorcirkuszt, amit átalakítanak - Madagaszkár stílusban."


Véleményem:
Hú, már mióta megszerettem volna nézni. Pár-napja végre sikerült is. Az első rész anno nem fogott meg túlzottan, de aztán a másodikat tízszer is megnéztem. (azóta már az első rész is imádom XD) A harmadik részt nagyon vártam és kíváncsi voltam rá. Nem csalódtam benne, de nálam még mindig a második rész a favorit. :D A látványvilág eszméletlen szép, szerintem. Vannak vicces részek és engem teljesen lekötött. :) Úgy gondolom, hogy hozza az első két rész színvonalát.
Ui. :Szívesen elmennék egy ilyen cirkuszba. *-*


Ami nagyon tetszett: 
A repülő cirkusz


Ami nem tetszett:
Nincs :D






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review