2013. december 18., szerda

Ouran Koukou Host Club

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 18, 2013
Tartalom:
"Haruhi éppen egy csendes termet keres, ahol senki sem zavarja, és elkezdhet tanulni. Ekkor bukkan rá az iskola Harmadik Zeneszobájára, ahová be is lép. Itt találkozik hat fiúval (Takashi Mori, Mitsukuni Hunny, Kaoru és Hikaru, Tamaki és Kyouya), akik teljesen megváltoztatják eddigi életét, ugyanis ekkor véletlenül összetör egy 8 millió yenes vázát, így tartozása keletkezik a fiúkkal szemben. A lány nem tud mit tenni, mivel semmi pénze sincs, ezért megegyezik velük, hogy hogyan fogja az adósságát kiegyenlíteni. Ő lesz ezentúl a klub kutyája, akinek muszáj mindent megtennie, amit a fiúk kérnek. Takarítania kell, és a vendégeiknek fel kell szolgálnia az ételeket, italokat. Ám a fiúk egy kis tévedésbe esnek, hiszen Haruhiról az öltözéke miatt azt hiszik, hogy fiú. Végül a klub főnöke úgy dönt, hogy ő is azt a feladatot végzi majd, mint a Host Club többi tagja. Tehát a vendégeikkel (akik persze lányok) kell beszélgetnie, bájolnia, kedveskednie, és mindent meg kell tennie, ami egy lánynak jól esik. Miután kiderül az igazság, hogy Haruhi valójában egy lány, továbbra is elvégezheti a feladatait, hogy kiegyenlítse a számlát, de a vendégek előtt ezután is úgy kell tennie, mintha fiú lenne. "





Véleményem:
Hááát... igazából régebben, két éve elkezdtem, de abbahagytam és csak most jutottam el odáig, hogy végignézzem. XD Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért hagytam abba. XDDD Imádom. Egy rész sem múlt el anélkül, hogy ne nevettem volna. Nagyon szép a grafika. Imádni valóak a szereplők és külön öröm, hogy rendesen megismerhetjük őket, illetve a múltjukat is. Szerintem nagyon jól kidolgozták őket, mindegyiknek megvan a maga személyisége. A szinkronhangok is nagyon jók. (Bár ez az animéknél szinte mindig így van.) A kedvenceim Tamaki, az ikrek,és Honey. (De a többieket is nagyon bírtam.)
Ez az anime tipikusan az a fajta, amit többször is szívesen megnéz az ember és még akkor is képes rajta nevetni. Van mélyebb tartalma is, de a hangsúly inkább a poénokon van. Nekem az egyik kedvencemmé vált és csak sajnálni tudom, hogy régebben nem néztem végig.
Ui: Kíváncsi vagyok a drama-ra is. Szerintem hamarosan azt is megnézem. Remélem jó. *-*





Ami nagyon tetszett:
Vicces.
A szereplők.

Ami nem tetszett:
Az nem tetszett, hogy csak 26 rész.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review