2013. szeptember 15., vasárnap

Hana Yori Dango: 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 15, 2013
Tartalom:
Az Eitoku Akadémiába gazdag és befolyásos emberek gyerekei járnak. De Makino csak egy átlagos lány, a családja nem gazdag és nem is befolyásos. Így egyetlen vágya az volt, hogy háttérben maradjon. De ez megváltozik, amikor az iskoláját irányító F4-től piros lapot kap, ami egyet jelent: Mindenki ellene fordul és elakarják érni, hogy elhagyja az iskolát. Ám Makino szembe száll az F4-el és esze ágában sincs azt tenni, amit ők akarnak... Ez leginkább Tsukasa-nak nem tetszik, aki mindenképpen megakarja törni a lány ellenállását.



Véleményem:
Hát nem rossz, nem rossz... de engem azért nem nyűgözött le. Néha túl játszottnak éreztem, illetve nekem túlzottan is romantikus volt. Meg elég hamar lezavarták a történéseket. Viszont volt olyan rész, ami nagyon tetszett és még meg is hatott. A szereplők pedig aranyosak. A végének nem örültem... Már nem emlékszem, hogy a manga, hogyan végződik - régen olvastam -, úgyhogy kíváncsi vagyok a 2. évadra. :)

Ami nagyon tetszett: 
Hm... amikor Makinot felkészítik a versenyre. (asszem ez a 8. részben van)

Ami nem tetszett:
A befejezés -azaz az utolsó rész.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review